Gå tilbake til søk

Incity Hotel & Apartments




Incity Hotel & Apartments - Image 1
Incity Hotel & Apartments - Rom
Incity Hotel & Apartments - Rom
Incity Hotel & Apartments - Utsikt fra rommet
Incity Hotel & Apartments - Resepsjon

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dra nytte av stedets fasiliteter, som wi-fi (inkludert) og tur-/billettassistanse.
Vis mer
  • Parkering

  • Gratis Wi-Fi

  • Rom for ikke-røykere

  • Familierom

  • Bagasjeoppbevaring

  • Selvbetjent vaskeri

Beliggenhet

Øvre Ole Bulls plass 3, Sentrum, Bergen, Norge

Torgalmenningen (0.1 miles)

Den Nationale Scene (0.1 miles)

Vestlandske Kunstindustrimuseum (0.2 miles)

Xhibition kjøpesenter (0.2 miles)

Galleriet kjøpesenter (0.2 miles)

Universitetet i Bergen (0.2 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.3

Renhold

7.9

Rom

7.3

Service

8.2

Beliggenhet

7.6

Servering

7

8

Oddveig

IAN-logo

18. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Rent rom, kjøkkenkrok som gjør du kan lage egen frokost der, og evt andre måltider om ønskelig
Rent rom, kjøkkenkrok som gjør du kan lage egen frokost der, og evt andre måltider om ønskelig

4

Mikkel

IAN-logo

11. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Mye bråk fra utested i samme bygg.
Mye bråk fra utested i samme bygg.

8

Asbjørn Baksvær

IAN-logo

8. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Nice and good hotel. W stay for 1 night.
Nice and good hotel. W stay for 1 night.

8

Solfrid Jakobsen

IAN-logo

7. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Fint rom vi fikk leie. Svært lite kjøkkenredskap - kunne vært noen flere glass og kopper og noen mindre tallerkener til frokost og noen skåler. Svært bråkete natt 2-3 mai. Konsert i nabohuset - ble stillt kl. 03. da sovna vi :-) Brannalarm fungerte fint - alle dro ut lørdag i 23-23.30 tiden - noen som lagde mat på rommet - røyk...og vi fikk gå inn igen. Fin info fra vakt når jeg spurte. Flott med vaskemaskin - slik at man kan vaske klær ved behov. Sentralt :-) Trivelige folk i resepsjonen - svært servicevennlige og trvelige - alle sammen. Takk for oss :-)
Fint rom vi fikk leie. Svært lite kjøkkenredskap - kunne vært noen flere glass og kopper og noen mindre tallerkener til frokost og noen skåler. Svært bråkete natt 2-3 mai. Konsert i nabohuset - ble stillt kl. 03. da sovna vi :-) Brannalarm fungerte fint - alle dro ut lørdag i 23-23.30 tiden - noen som lagde mat på rommet - røyk...og vi fikk gå inn igen. Fin info fra vakt når jeg spurte. Flott med vaskemaskin - slik at man kan vaske klær ved behov. Sentralt :-) Trivelige folk i resepsjonen - svært servicevennlige og trvelige - alle sammen. Takk for oss :-)

10

Fanny

IAN-logo

4. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Perfect!
Perfect!

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 23:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio