Tilbage til søgning

Sunshine Corfu Hotel And Spa




Sunshine Corfu Hotel And Spa - Image 1

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Relax at a luxurious hotel with a full-service spa, 2 outdoor pools, and a private beach in beautiful Corfu.
Vis flere
  • Parkering

  • Transport til/fra lufthavn

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Turistservice

  • Renseri

Vis alle

Lokation

Nissaki Corfu, Nisaki, Korfu, Grækenland

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

6.9

Rengøring

6.8

Værelser

6.9

Service

7

Lokation

6.9

Spisning

6.9

2

Lotte

IAN-logo

1. okt. 2024

·

Overnattede 7 nætter

Hotellet var slidt og manglede vedligehold. Hvis noget gik i stykker forblev det bare defekt. Restauranten var forfærdelig - både udvalget og kvaliteten af maden. Halvdelen af restauranten var lukket ned, og man følte sig bestemt ikke velkommen. A'la carte restauranten var ligeledes forfærdelig. Man kunne vælge mellem 5 forskellige pizzaer, som blev lavet på færdigbagte bunde. Beskrivelsen på hjemmesiden lovede både pastaretter og is til dessert - ingen af dlene var der. Så v besluttede at gå tilbage til hovedrestauranten for at tage en portion is med på værelset. Men en tjener kom løbende og råbte efter os, at vi ikke måtte tage mad med ud af restauranten. Det har jeg alligevel aldrig prøvet før. 3 aftener valgte vi at spise uden for hotellet selv om vi havde betalt for all inclusive. Udsigten var god, så den nød vi. Det kan absolut ikke anbefales. Det er det suverænt dårligste hotel, vi nogenside har boet på. Brug pengene på et andet hotel.
Hotellet var slidt og manglede vedligehold. Hvis noget gik i stykker forblev det bare defekt. Restauranten var forfærdelig - både udvalget og kvaliteten af maden. Halvdelen af restauranten var lukket ned, og man følte sig bestemt ikke velkommen. A'la carte restauranten var ligeledes forfærdelig. Man kunne vælge mellem 5 forskellige pizzaer, som blev lavet på færdigbagte bunde. Beskrivelsen på hjemmesiden lovede både pastaretter og is til dessert - ingen af dlene var der. Så v besluttede at gå tilbage til hovedrestauranten for at tage en portion is med på værelset. Men en tjener kom løbende og råbte efter os, at vi ikke måtte tage mad med ud af restauranten. Det har jeg alligevel aldrig prøvet før. 3 aftener valgte vi at spise uden for hotellet selv om vi havde betalt for all inclusive. Udsigten var god, så den nød vi. Det kan absolut ikke anbefales. Det er det suverænt dårligste hotel, vi nogenside har boet på. Brug pengene på et andet hotel.

8

ESTHER

EXP-logo

24. okt. 2025

·

Overnattede 8 nætter

El hotel tiene unas vistas preciosas pero está súper antiguo y le hace falta una reforma. Está en varias alturas y toca estar todo el día subiendo y bajando, los ascensores todos los días estaban estropeados. Para personas de movilidad reducida no está habilitado para nada. La playa es pequeñita pero bonita y el acceso es bastante complicado
El hotel tiene unas vistas preciosas pero está súper antiguo y le hace falta una reforma. Está en varias alturas y toca estar todo el día subiendo y bajando, los ascensores todos los días estaban estropeados. Para personas de movilidad reducida no está habilitado para nada. La playa es pequeñita pero bonita y el acceso es bastante complicado

4

Dragana

EXP-logo

19. okt. 2025

·

Overnattede 5 nætter

Elevator service intermittent at best, elevators always broke down and out of service. Food was limited and poor quality. Alcohol options also limited and poor for “all-inclusive”. Very expensive and limited taxi service over $100 euro to get to town. The good about this place is staff are generally friendly and view amazing.
Elevator service intermittent at best, elevators always broke down and out of service. Food was limited and poor quality. Alcohol options also limited and poor for “all-inclusive”. Very expensive and limited taxi service over $100 euro to get to town. The good about this place is staff are generally friendly and view amazing.

10

Amy Kam Chung

EXP-logo

14. okt. 2025

·

Overnattede 4 nætter

Services is okay don’t expect do any shopping Overall it’s not bad for relaxing with sun and the beach
Services is okay don’t expect do any shopping Overall it’s not bad for relaxing with sun and the beach

6

Emma

IAN-logo

12. okt. 2025

·

Overnattede 7 nætter

Vi var väldigt nöjda med utsikten, den var verkligen fantastisk och höjde hela vistelsen. Däremot kändes hotellet i sig lite gammalt och maten var ganska trist, inget som stack ut. Vi reste i början av oktober och då var mycket av hotellets service redan stängd, bland annat spaavdelningen och den bättre restaurangen. Eftersom hotellet marknadsför sig som ett spahotell kändes det missvisande att dessa faciliteter inte var tillgängliga. Hade vi vetat det i förväg hade vi nog valt ett annat hotell.
Vi var väldigt nöjda med utsikten, den var verkligen fantastisk och höjde hela vistelsen. Däremot kändes hotellet i sig lite gammalt och maten var ganska trist, inget som stack ut. Vi reste i början av oktober och då var mycket av hotellets service redan stängd, bland annat spaavdelningen och den bättre restaurangen. Eftersom hotellet marknadsför sig som ett spahotell kändes det missvisande att dessa faciliteter inte var tillgängliga. Hade vi vetat det i förväg hade vi nog valt ett annat hotell.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio