Vi boede på hotellet 3 dage i juli (2 dage blev til 3 takket være SAS). Hytterne er fine, hyggelige og rene. Vi havde både morgenmad og aftensmad inkluderet i bookingen. Morgenbuffeten er fin, og aftensmåltidet består af 3 retter med lokale råvarer - fisk, rensdyr og endda en forret med hvalkød. Det var meget lækkert. Restauranten var meget serviceminded over for ønsker som glutenfrit brød etc. Omgivelserne er smukke. Vi vandrede i fjeldet omkring hotellet og så rensdyr, ræve og harer.
Vi boede på hotellet 3 dage i juli (2 dage blev til 3 takket være SAS). Hytterne er fine, hyggelige og rene. Vi havde både morgenmad og aftensmad inkluderet i bookingen. Morgenbuffeten er fin, og aftensmåltidet består af 3 retter med lokale råvarer - fisk, rensdyr og endda en forret med hvalkød. Det var meget lækkert. Restauranten var meget serviceminded over for ønsker som glutenfrit brød etc. Omgivelserne er smukke. Vi vandrede i fjeldet omkring hotellet og så rensdyr, ræve og harer.