Tilbage til søgning
Full Moon Budapest - Image 1
Full Moon Budapest - Værelse
Full Moon Budapest - Værelse
Full Moon Budapest - Reception
Full Moon Budapest - Restaurant

Full Moon Budapest


Faciliteter

  • Tennisbaner

  • Turistservice

  • Mulighed for lægehjælp

  • Aviser

  • Gratis shuttle

  • Ekstra senge og tremmesenge

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Fra en terrasse på stedet kan du nyde den skønne udsigt, og du kan nyde godt af faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang og concierge-tjenester. Andre faciliteter på dette hotel i art deco-stil inkluderer tv på fællesarealer og fest...
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

65 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Hvad siger gæsterne

AI-genereret oversigt baseret på de seneste gæsteanmeldelser























6

Marianne

IAN-logo

10. maj 2026

·

Overnattede 3 nætter

Den unge kvinde vi tjekkede ind hos var på ingen måde serviceminded. Nærmest lidt sur over vi kom, da hun havde besøg af nogle venner, hun snakkede med. Værelset var egentlig ok i sig selv. Vi kræver ikke meget og derfor kan vi sagtens se gennem fingre med lappeløsninger her og der. Men værelset var pænt rent da vi kom, og blev gjort rent hver dag og med skift af håndklæder. Morgenmaden var ok - som forventeligt på et hotel af den standard. Der var æg, pølser, brød, ost, marmelade, pålæg, kage, kaffe, the og juice. Hende der arbejdede der var god til at holde øje og fylde op. Vi kunne ikke få aircondition til at virke og måtte derfor sove med åbent vindue. Dog lå vi ud til en stor vej, hvor sporvognen kører forbi ofte mellem kl. 4.30 og 23.00 og dertil nattekørsel, taxier, folk, diskotek osv. Havde vores vindue ikke ligget der, tør jeg slet ikke tænke på hvilken larm vi havde haft. Der er nemlig et stort diskotek i stueetagen af hotellet, hvilket IKKE er tydelig-gjort særlig meget på hjemmesiden. Torsdag aften stod de unge mennesker i kø hele vejen rundt om blokken, da vi kom hjem og skulle ind... Så skulle vi møvre os ind i køen til dørmændende, men når diskoteket/baren var åben virkede elevatoren ikke i stueetagen, hvorfor man så skulle gå op på første sal, låse sig ind til receptionen, for så at kunne tage elevatoren. På trappen sad der så fulde unge mennesker man skulle forbi. Om morgenen var al tabt sprut spulet af trappen, så den var helt våd (og glat)!
Den unge kvinde vi tjekkede ind hos var på ingen måde serviceminded. Nærmest lidt sur over vi kom, da hun havde besøg af nogle venner, hun snakkede med. Værelset var egentlig ok i sig selv. Vi kræver ikke meget og derfor kan vi sagtens se gennem fingre med lappeløsninger her og der. Men værelset var pænt rent da vi kom, og blev gjort rent hver dag og med skift af håndklæder. Morgenmaden var ok - som forventeligt på et hotel af den standard. Der var æg, pølser, brød, ost, marmelade, pålæg, kage, kaffe, the og juice. Hende der arbejdede der var god til at holde øje og fylde op. Vi kunne ikke få aircondition til at virke og måtte derfor sove med åbent vindue. Dog lå vi ud til en stor vej, hvor sporvognen kører forbi ofte mellem kl. 4.30 og 23.00 og dertil nattekørsel, taxier, folk, diskotek osv. Havde vores vindue ikke ligget der, tør jeg slet ikke tænke på hvilken larm vi havde haft. Der er nemlig et stort diskotek i stueetagen af hotellet, hvilket IKKE er tydelig-gjort særlig meget på hjemmesiden. Torsdag aften stod de unge mennesker i kø hele vejen rundt om blokken, da vi kom hjem og skulle ind... Så skulle vi møvre os ind i køen til dørmændende, men når diskoteket/baren var åben virkede elevatoren ikke i stueetagen, hvorfor man så skulle gå op på første sal, låse sig ind til receptionen, for så at kunne tage elevatoren. På trappen sad der så fulde unge mennesker man skulle forbi. Om morgenen var al tabt sprut spulet af trappen, så den var helt våd (og glat)!

8

Lars

IAN-logo

21. apr. 2026

·

Overnattede 4 nætter

Fint hotel til prisen
Fint hotel til prisen

2

Natascha

IAN-logo

6. maj 2025

·

Overnattede 3 nætter

Da vi ankommet til hotellet starter vi med at gå ind igennem et diskotek som ligger på “hotellet” (bed&breakfast) det er der intet oplyst om når du bestiller. Vi har bestilt 2 ENS værelser samlet, men får 2 forskellige, det ene værelse med en seng der har en skummadras som ikke er mere end 5cm, virkelig elendige senge. Rengøring af værelser er heller ikke noget at prale af, under sengen ligger der gamle chips bøtter og badeværelset lugter at kloak Da vi dagen efter får “rengøring” kommer vi op på værelserne hvor der kun er blevet redt seng (intet er skiftet) på nær håndklæder som vi med vilje lagde på badeværelses gulvet. Billederne på hjemmesiderne er MEGET TAKNEMMELIGE OG stemmer overhovedet ikke overens med virkeligheden. Morgenmaden kan også spares væk, brød og pålæg er fra dagen før. 120€ er det ihvertfald overhovedet ikk værd.
Da vi ankommet til hotellet starter vi med at gå ind igennem et diskotek som ligger på “hotellet” (bed&breakfast) det er der intet oplyst om når du bestiller. Vi har bestilt 2 ENS værelser samlet, men får 2 forskellige, det ene værelse med en seng der har en skummadras som ikke er mere end 5cm, virkelig elendige senge. Rengøring af værelser er heller ikke noget at prale af, under sengen ligger der gamle chips bøtter og badeværelset lugter at kloak Da vi dagen efter får “rengøring” kommer vi op på værelserne hvor der kun er blevet redt seng (intet er skiftet) på nær håndklæder som vi med vilje lagde på badeværelses gulvet. Billederne på hjemmesiderne er MEGET TAKNEMMELIGE OG stemmer overhovedet ikke overens med virkeligheden. Morgenmaden kan også spares væk, brød og pålæg er fra dagen før. 120€ er det ihvertfald overhovedet ikk værd.

2

Maise Wollenweber

EXP-logo

21. apr. 2025

·

Overnattede 5 nætter

Hotellet ligger ikke i et center som beskrevet. Det ligger i en bygning med et to etagets bar/diskotek med terrasse i gården. Man skal kæmpe sig igennem en kø af fulde mennesker hver aften for at komme ind, gennem slagter gardiner hvor der tonser fulde folk rundt på trapperne. Og elevatoren er blokeret. Musikken og larmen starter kl 18 og stopper først 5.30. Den er så høj at sengen hoppede rundt af vibrationerne. Og fulde folk der kom hjem og larmede på gangene hen over hele natten. Ved en 7 tiden begyndte så det så at lugte af bacon, brød mm. Til morgenmaden. Ikke egnet til andet end folk der er der for at feste ! De burde reklmere med deres gode faciliteter til de festene og ikke alle andre der ikke ønsker at nyde deres ferie med larm, dårlig søvn og utryghed hver aften.
Hotellet ligger ikke i et center som beskrevet. Det ligger i en bygning med et to etagets bar/diskotek med terrasse i gården. Man skal kæmpe sig igennem en kø af fulde mennesker hver aften for at komme ind, gennem slagter gardiner hvor der tonser fulde folk rundt på trapperne. Og elevatoren er blokeret. Musikken og larmen starter kl 18 og stopper først 5.30. Den er så høj at sengen hoppede rundt af vibrationerne. Og fulde folk der kom hjem og larmede på gangene hen over hele natten. Ved en 7 tiden begyndte så det så at lugte af bacon, brød mm. Til morgenmaden. Ikke egnet til andet end folk der er der for at feste ! De burde reklmere med deres gode faciliteter til de festene og ikke alle andre der ikke ønsker at nyde deres ferie med larm, dårlig søvn og utryghed hver aften.

6

Bjørnar

IAN-logo

18. maj 2026

·

Overnattede 4 nætter

Sentral beliggenhet. Ok rom, frokost og renhold. Utfordringen vår ble at vinduet var mot en bakgår der det var nattklubb. Nattklubben skrudde av musikken kl 5 på morgenen. Når vi ikkje reiste til Budapest for å feste så ble airpods redningen vår. Byen var fantastisk og hotellet er å anbefale for dem som kommer seint hjem fra byen😀
Sentral beliggenhet. Ok rom, frokost og renhold. Utfordringen vår ble at vinduet var mot en bakgår der det var nattklubb. Nattklubben skrudde av musikken kl 5 på morgenen. Når vi ikkje reiste til Budapest for å feste så ble airpods redningen vår. Byen var fantastisk og hotellet er å anbefale for dem som kommer seint hjem fra byen😀

Szent István körút 11., Lipótváros, Budapest, Ungarn

Lokation

Med et ophold ved Full Moon Budapest har du en base i hjertet af Budapest, kun 15 minutters gang fra Margaret-øen og Parlamentsbygningen (Orszaghaz). Dette hotel ligger 1,6 km fra Skt. Stephens Basilika (Szent István Bazilika) og 3 km fra Széchenyi Termiske Bad.

Donau-floden(0.3 mil)

Etnografisk Museum(0.4 mil)

Budapest Vestlige Banegård(0.4 mil)

Parlamentsbygningen (Orszaghaz)(0.4 mil)

WestEnd City Center(0.4 mil)

Lajos Kossuth-pladsen(0.5 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio