Hotel fungerer fantastisk og personalet er utrolig opmærksomme og service mindede. Vi boede 2 voksne og 2 børn i en lille lejlighed med den smukkeste udsigt over søen. Lejligheden var super indrettet - med kaffemaskine, opvaskemaskine osv-alt inkl. taps. Hotelt ligger et par minutter fra lift, skiudlejning , bager og supermarked-for de meget dovne går skibussen lige ud foran hotelet. Det er perfekt-vi kommer helt sikkert gerne igen!
Hotel fungerer fantastisk og personalet er utrolig opmærksomme og service mindede. Vi boede 2 voksne og 2 børn i en lille lejlighed med den smukkeste udsigt over søen. Lejligheden var super indrettet - med kaffemaskine, opvaskemaskine osv-alt inkl. taps. Hotelt ligger et par minutter fra lift, skiudlejning , bager og supermarked-for de meget dovne går skibussen lige ud foran hotelet. Det er perfekt-vi kommer helt sikkert gerne igen!