Gå tilbake til søk

Eloisa Royal Suites




Eloisa Royal Suites - Image 1
Eloisa Royal Suites - Image 2
Eloisa Royal Suites - Image 3
Eloisa Royal Suites - Image 4
Eloisa Royal Suites - Image 5

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Enjoy a relaxing stay with an outdoor pool, sauna, and fitness center in Lapu-Lapu City, Cebu.
Vis mer
  • Parkering

  • Flyplasstransport

  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Forretningssenter

  • Turistinformasjon

Vis alle

Beliggenhet

Maximo V. Patalinghug Jr. Avenue, Lapu-Lapu City, Cebu, Lapu-Lapu City, Filippinene

Gjesteomtaler

Fasiliteter

8.1

Renhold

8.4

Rom

8.3

Service

8.8

Beliggenhet

8.4

Servering

8.1

2

Peter

IAN-logo

8. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

We stayed here after traveling for over 30 hours to arrive in Cebu. Arrived at 1:00 am needing a shower and sleep. Shower not working properly (very low water pressure), toilet not flushing, sink not draining properly, refrigerator not working at all and only some of the lights worked. In a word, terrible. We checked out a day early as soon as we had their “breakfast”. Worst hotel experience I have had in Cebu and it’s not even close.
We stayed here after traveling for over 30 hours to arrive in Cebu. Arrived at 1:00 am needing a shower and sleep. Shower not working properly (very low water pressure), toilet not flushing, sink not draining properly, refrigerator not working at all and only some of the lights worked. In a word, terrible. We checked out a day early as soon as we had their “breakfast”. Worst hotel experience I have had in Cebu and it’s not even close.

4

Nina

IAN-logo

25. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

Den som bara är ute efter en snabb övernattning (och utan krav!) inför att sedan flyga vidare från Cebu så är det ett ok alternativ. MEN! Den som bor här får vara beredd på mycket höga trafikljud från gatan och att många rum är helt utan fönster. Vårt rum var så litet att vi två inte fick plats att lägga våra resväskor på golvet… När jag öppnade kylskåpet för att kyla vårt dricksvatten (som man för övrigt får gå ut och hämta i en maskin ute vid hissarna där vattnet var ljummet) så låg ett stinkande paket med kvarglömda matrester från förra gästen kvar i kylskåpet. Jag ringde direkt och bad dem komma och göra något åt detta, men när vi for vid niotiden dagen därpå hade ingen kommit! Konstigt nog fanns det bara kokhett vatten i kranen i badrummet, dock var detta någorlunda vettigt på morgonen efter. Sängarna var sköna, men kuddarna skyhöga och jättehårda och lakanen kändes inte fräscha... Frukosten var INTE anpassad för europeiska gäster; inget vettigt bröd, absolut ingen ost, inga fräscha grönsaker, bara 7-8 maträtter med kött och ris i stora varma grytor och onyttigt vitt bröd. Juicen var som klen saft men gott kaffe. Dock var personalen tillmötesgående här. Vi hade läst i en recension att tidigare gäster haft stora problem med deras flygtransfer, så vi tog egen taxi till flygplatsen dagen efter. Dessutom skulle den kosta ungefär lika mycket som en taxi, trots att det stod i hotellbeskrivningen att den var gratis och ingick i rumskostnaden. Vill aldrig mer hit.
Den som bara är ute efter en snabb övernattning (och utan krav!) inför att sedan flyga vidare från Cebu så är det ett ok alternativ. MEN! Den som bor här får vara beredd på mycket höga trafikljud från gatan och att många rum är helt utan fönster. Vårt rum var så litet att vi två inte fick plats att lägga våra resväskor på golvet… När jag öppnade kylskåpet för att kyla vårt dricksvatten (som man för övrigt får gå ut och hämta i en maskin ute vid hissarna där vattnet var ljummet) så låg ett stinkande paket med kvarglömda matrester från förra gästen kvar i kylskåpet. Jag ringde direkt och bad dem komma och göra något åt detta, men när vi for vid niotiden dagen därpå hade ingen kommit! Konstigt nog fanns det bara kokhett vatten i kranen i badrummet, dock var detta någorlunda vettigt på morgonen efter. Sängarna var sköna, men kuddarna skyhöga och jättehårda och lakanen kändes inte fräscha... Frukosten var INTE anpassad för europeiska gäster; inget vettigt bröd, absolut ingen ost, inga fräscha grönsaker, bara 7-8 maträtter med kött och ris i stora varma grytor och onyttigt vitt bröd. Juicen var som klen saft men gott kaffe. Dock var personalen tillmötesgående här. Vi hade läst i en recension att tidigare gäster haft stora problem med deras flygtransfer, så vi tog egen taxi till flygplatsen dagen efter. Dessutom skulle den kosta ungefär lika mycket som en taxi, trots att det stod i hotellbeskrivningen att den var gratis och ingick i rumskostnaden. Vill aldrig mer hit.

6

cristina

IAN-logo

2. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

personal no muy amable, hacerme una copia del correo de embarque me cobraron 100 php..todos lo s hoteles lo hacen gratis
personal no muy amable, hacerme una copia del correo de embarque me cobraron 100 php..todos lo s hoteles lo hacen gratis

6

jan patrick

EXP-logo

16. feb. 2026

·

Overnattet 1 natt

fair
fair

8

Neil

IAN-logo

16. feb. 2026

·

Overnattet 1 natt

Lovely cosy hotel with basics in hand .The staff are very welcoming especially when they greet you by your 1st name. Our room is down the path around the pool
Lovely cosy hotel with basics in hand .The staff are very welcoming especially when they greet you by your 1st name. Our room is down the path around the pool

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Innsjekking fra 14:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio