Voltar à pesquisa

Eloisa Royal Suites




Eloisa Royal Suites - Image 1
Eloisa Royal Suites - Image 2
Eloisa Royal Suites - Image 3
Eloisa Royal Suites - Image 4
Eloisa Royal Suites - Image 5

Ofertas disponíveis
























Sobre este alojamento

Enjoy a relaxing stay with an outdoor pool, sauna, and fitness center in Lapu-Lapu City, Cebu.
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Serviço de transporte ao aeroporto

  • Restaurante

  • Piscina

  • Centro de negócios

  • Balcão de turismo

Mostrar tudo

Localização

Maximo V. Patalinghug Jr. Avenue, Lapu-Lapu City, Cebu, Lapu-Lapu City, Filipinas

Avaliações dos hóspedes

Instalações

8.1

Limpeza

8.4

Quartos

8.3

Serviço

8.8

Localização

8.4

Restaurante

8.1

2

Peter

IAN-logo

8 de mai. de 2026

·

A estadia foi de 2 noites

We stayed here after traveling for over 30 hours to arrive in Cebu. Arrived at 1:00 am needing a shower and sleep. Shower not working properly (very low water pressure), toilet not flushing, sink not draining properly, refrigerator not working at all and only some of the lights worked. In a word, terrible. We checked out a day early as soon as we had their “breakfast”. Worst hotel experience I have had in Cebu and it’s not even close.
We stayed here after traveling for over 30 hours to arrive in Cebu. Arrived at 1:00 am needing a shower and sleep. Shower not working properly (very low water pressure), toilet not flushing, sink not draining properly, refrigerator not working at all and only some of the lights worked. In a word, terrible. We checked out a day early as soon as we had their “breakfast”. Worst hotel experience I have had in Cebu and it’s not even close.

4

Nina

IAN-logo

25 de mar. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

Den som bara är ute efter en snabb övernattning (och utan krav!) inför att sedan flyga vidare från Cebu så är det ett ok alternativ. MEN! Den som bor här får vara beredd på mycket höga trafikljud från gatan och att många rum är helt utan fönster. Vårt rum var så litet att vi två inte fick plats att lägga våra resväskor på golvet… När jag öppnade kylskåpet för att kyla vårt dricksvatten (som man för övrigt får gå ut och hämta i en maskin ute vid hissarna där vattnet var ljummet) så låg ett stinkande paket med kvarglömda matrester från förra gästen kvar i kylskåpet. Jag ringde direkt och bad dem komma och göra något åt detta, men när vi for vid niotiden dagen därpå hade ingen kommit! Konstigt nog fanns det bara kokhett vatten i kranen i badrummet, dock var detta någorlunda vettigt på morgonen efter. Sängarna var sköna, men kuddarna skyhöga och jättehårda och lakanen kändes inte fräscha... Frukosten var INTE anpassad för europeiska gäster; inget vettigt bröd, absolut ingen ost, inga fräscha grönsaker, bara 7-8 maträtter med kött och ris i stora varma grytor och onyttigt vitt bröd. Juicen var som klen saft men gott kaffe. Dock var personalen tillmötesgående här. Vi hade läst i en recension att tidigare gäster haft stora problem med deras flygtransfer, så vi tog egen taxi till flygplatsen dagen efter. Dessutom skulle den kosta ungefär lika mycket som en taxi, trots att det stod i hotellbeskrivningen att den var gratis och ingick i rumskostnaden. Vill aldrig mer hit.
Den som bara är ute efter en snabb övernattning (och utan krav!) inför att sedan flyga vidare från Cebu så är det ett ok alternativ. MEN! Den som bor här får vara beredd på mycket höga trafikljud från gatan och att många rum är helt utan fönster. Vårt rum var så litet att vi två inte fick plats att lägga våra resväskor på golvet… När jag öppnade kylskåpet för att kyla vårt dricksvatten (som man för övrigt får gå ut och hämta i en maskin ute vid hissarna där vattnet var ljummet) så låg ett stinkande paket med kvarglömda matrester från förra gästen kvar i kylskåpet. Jag ringde direkt och bad dem komma och göra något åt detta, men när vi for vid niotiden dagen därpå hade ingen kommit! Konstigt nog fanns det bara kokhett vatten i kranen i badrummet, dock var detta någorlunda vettigt på morgonen efter. Sängarna var sköna, men kuddarna skyhöga och jättehårda och lakanen kändes inte fräscha... Frukosten var INTE anpassad för europeiska gäster; inget vettigt bröd, absolut ingen ost, inga fräscha grönsaker, bara 7-8 maträtter med kött och ris i stora varma grytor och onyttigt vitt bröd. Juicen var som klen saft men gott kaffe. Dock var personalen tillmötesgående här. Vi hade läst i en recension att tidigare gäster haft stora problem med deras flygtransfer, så vi tog egen taxi till flygplatsen dagen efter. Dessutom skulle den kosta ungefär lika mycket som en taxi, trots att det stod i hotellbeskrivningen att den var gratis och ingick i rumskostnaden. Vill aldrig mer hit.

6

cristina

IAN-logo

2 de mar. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

personal no muy amable, hacerme una copia del correo de embarque me cobraron 100 php..todos lo s hoteles lo hacen gratis
personal no muy amable, hacerme una copia del correo de embarque me cobraron 100 php..todos lo s hoteles lo hacen gratis

6

jan patrick

EXP-logo

16 de fev. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

fair
fair

8

Neil

IAN-logo

16 de fev. de 2026

·

A estadia foi de 1 noite

Lovely cosy hotel with basics in hand .The staff are very welcoming especially when they greet you by your 1st name. Our room is down the path around the pool
Lovely cosy hotel with basics in hand .The staff are very welcoming especially when they greet you by your 1st name. Our room is down the path around the pool

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que precisa de saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Check-out

Check-in a partir das 14:00

Antes das 12:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio