Först tyckte vi att det var lite konstigt att det var självservice, med det funkade väldigt bra. Rummet var snyggt och fräscht och de gemensamma ytorna nere i ”lobbyn” var mysiga att använda under kvällen. Kändes verkligen som ett vardagsrum. Frukosten var det enda som drog ner betyget, men det gick att betala sig till buffefrukost på hotellet bredvid (om vi förstod det hela rätt). Vi använde oss av förbetald frukost och då fick man en voucher som man löste in mot kaffe, croissant & yoghurt så man fick något i magen innan avfärd, men detta var inte vår favorit.
Först tyckte vi att det var lite konstigt att det var självservice, med det funkade väldigt bra. Rummet var snyggt och fräscht och de gemensamma ytorna nere i ”lobbyn” var mysiga att använda under kvällen. Kändes verkligen som ett vardagsrum. Frukosten var det enda som drog ner betyget, men det gick att betala sig till buffefrukost på hotellet bredvid (om vi förstod det hela rätt). Vi använde oss av förbetald frukost och då fick man en voucher som man löste in mot kaffe, croissant & yoghurt så man fick något i magen innan avfärd, men detta var inte vår favorit.