Gå tilbake til søk

Hotell Slitebaden




Hotell Slitebaden - Image 1
Hotell Slitebaden - Image 2
Hotell Slitebaden - Image 3
Hotell Slitebaden - Image 4
Hotell Slitebaden - Image 5

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

This unpretentious hotel is situated in Visby.
  • Svømmebasseng

  • Badstue

  • Portvakt

  • Turistinformasjon

  • Flerspråklig personell

  • Morgenvekking

Vis alle

Beliggenhet

2 Kronbrunnsgatan, Slite, Sverige

Gjesteomtaler

6

MICHAEL

IAN-logo

12. sep. 2025

·

Overnattet 1 natt

Helt ok gammaldags hotell.
Helt ok gammaldags hotell.

10

Andrew

IAN-logo

5. sep. 2025

·

Overnattet 1 natt

Över förväntan, bra service, rum , lätt att parkera och mycket trevlig personal o ägare
Över förväntan, bra service, rum , lätt att parkera och mycket trevlig personal o ägare

10

Christina

IAN-logo

2. sep. 2025

·

Overnattet 1 natt

Jättetrevlig personal med ett stort mått av serviceanda. Ett mycket fint hotell med mycket snygg design. Små detaljer som gjorde att man förstod att någon med sinne för design haft ett finger med i spelet. En liten promenad från stranden gav också pluspoäng. Ordnade mat till oss trots att dom egentligen hade stängt restaurangen på måndagar.
Jättetrevlig personal med ett stort mått av serviceanda. Ett mycket fint hotell med mycket snygg design. Små detaljer som gjorde att man förstod att någon med sinne för design haft ett finger med i spelet. En liten promenad från stranden gav också pluspoäng. Ordnade mat till oss trots att dom egentligen hade stängt restaurangen på måndagar.

10

Sylvia Nicole

EXP-logo

29. aug. 2025

·

Overnattet 3 netter

Hundvänligt och hundförbudet i sängarna var rimligt. Hela hotelet hade personlighet och charm. En välkommen skillnad mot stora hotelkedjors lite sterila och opersonliga rum. Vi fick känslan av ett personligt och familjärt bemötande. Det enda vi kan anmärka var att toaletten var trång.
Hundvänligt och hundförbudet i sängarna var rimligt. Hela hotelet hade personlighet och charm. En välkommen skillnad mot stora hotelkedjors lite sterila och opersonliga rum. Vi fick känslan av ett personligt och familjärt bemötande. Det enda vi kan anmärka var att toaletten var trång.

6

Bodil

IAN-logo

9. aug. 2025

·

Overnattet 1 natt

-ingen som kunde checka in oss när vi kom.Bara en Tv-kanal på rummet men det fixades under kvällen. Fick en bränd burgare. Frukosten bara varormärken från billigast butiken. +att vi kunde få ett rum på bottenvåningen.
-ingen som kunde checka in oss när vi kom.Bara en Tv-kanal på rummet men det fixades under kvällen. Fick en bränd burgare. Frukosten bara varormärken från billigast butiken. +att vi kunde få ett rum på bottenvåningen.


Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio