Volver a buscar

Gamlebyen Hotell - Fredrikstad




Gamlebyen Hotell - Fredrikstad - Image 1
Gamlebyen Hotell - Fredrikstad - Habitación
Gamlebyen Hotell - Fredrikstad - Habitación
Gamlebyen Hotell - Fredrikstad - Restaurante
Gamlebyen Hotell - Fredrikstad - Baño

Ofertas disponibles
























Acerca de esta propiedad

Con bicicletas de alquiler y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también jardín donde sentarte a contemplar el paisaje. Encontrarás además conexión a Internet wifi gratis, servic...
Ver más
  • Aparcamiento

  • Restaurante

  • Habitaciones para no fumadores

  • Pistas de tenis

  • Servicio de limpieza

  • Salones para banquetes

Mostrar todo

Ubicación

Voldportgaten 72, Gamlebyen, Fredrikstad, Noruega

Granja Gamlebyen Geit Og Fjærkreavlslag (0.1 millas)

Museo de miniaturas de trenes Gamlebyen Modelljernbanesenter (0.1 millas)

Alrededor de los Islotes de Hvaler (0.1 millas)

Borge y Torsnes (0.1 millas)

Camino Prehistórico (0.1 millas)

Iglesia de Østre Fredrikstad (0.1 millas)


Reseñas de los huéspedes

Instalaciones

8.5

Limpieza

9.1

Habitaciones

8.6

Servicio

8.5

Ubicación

8

Comida

8

8

Lisa

IAN-logo

19 may 2026

·

Se alojó 2 noches

Kan ikke huske at annonsen viste bilder av den bratte trappen mellom etasjene, men mulig jeg husker feil. Kunne også vært barnegrind øverst. Var også farlig for min eldre mor med litt dårlig syn. Eller en god totalopplevelse og veldig koselig og unikt.
Kan ikke huske at annonsen viste bilder av den bratte trappen mellom etasjene, men mulig jeg husker feil. Kunne også vært barnegrind øverst. Var også farlig for min eldre mor med litt dårlig syn. Eller en god totalopplevelse og veldig koselig og unikt.

8

Tonje

IAN-logo

3 may 2026

·

Se alojó 1 noche

Det var som å reise tilbake i tid, både innredning og omgivelser var flotte. Det som dro opplevelsen ned for oss, var når regnet slo til og tv ikke fungerte (kom kun no signal) og frokosten som hadde et veldig snevert utvalg av pålegg og brød. Restaurantene i område er nok fine men de er utrolig dyre, så ble Fredrikstad sentrum for å spise denne gang.
Det var som å reise tilbake i tid, både innredning og omgivelser var flotte. Det som dro opplevelsen ned for oss, var når regnet slo til og tv ikke fungerte (kom kun no signal) og frokosten som hadde et veldig snevert utvalg av pålegg og brød. Restaurantene i område er nok fine men de er utrolig dyre, så ble Fredrikstad sentrum for å spise denne gang.

10

Einar

IAN-logo

3 may 2026

·

Se alojó 1 noche

Suiten ligger i et eget hus, et par minutters gange fra hotellet og rett ved Torvet med kongestatuen. Du har egen bakgård med bord og stoler innenfor låsbar smijernsport. Hyggelig! Suiten går over to plan, med master bedroom og bad/wc (med vaskesøyle) nede, og en bratt trapp (dette er et av de mange gamle hus her!) opp til nok et soverom og åpen kjøkken/stueløsning. Tømmer og murstein og gammel stil i bunn, med nytt vvs. etc oppå.
Suiten ligger i et eget hus, et par minutters gange fra hotellet og rett ved Torvet med kongestatuen. Du har egen bakgård med bord og stoler innenfor låsbar smijernsport. Hyggelig! Suiten går over to plan, med master bedroom og bad/wc (med vaskesøyle) nede, og en bratt trapp (dette er et av de mange gamle hus her!) opp til nok et soverom og åpen kjøkken/stueløsning. Tømmer og murstein og gammel stil i bunn, med nytt vvs. etc oppå.

10

Anne Synnøve

IAN-logo

19 abr 2026

·

Se alojó 1 noche

God frokost og godt at pålegg ble fylt på og ikke stod og tørket. Kjempeflott spisesal. Nydelig rom, rent og pent. Personalet var veldig hjelpsomme og hyggelige. Svarte på spørsmål som vi hadde slik at vi følte vi ble ivaretatt og fikk et hyggelig besøk i Fredrikstad.
God frokost og godt at pålegg ble fylt på og ikke stod og tørket. Kjempeflott spisesal. Nydelig rom, rent og pent. Personalet var veldig hjelpsomme og hyggelige. Svarte på spørsmål som vi hadde slik at vi følte vi ble ivaretatt og fikk et hyggelig besøk i Fredrikstad.

10

Steven

IAN-logo

30 mar 2026

·

Se alojó 1 noche

er Connie fra England, besøkte hotellet for annen gang på 4 måneder, og var like begeistret denne gangen. De likte at hotellet hadde charme og ikke var et intetsigende hotell, som kunne vært hvor som helst. Alt var fint, og de kommer igjen! Mvh Margaretha Simons
er Connie fra England, besøkte hotellet for annen gang på 4 måneder, og var like begeistret denne gangen. De likte at hotellet hadde charme og ikke var et intetsigende hotell, som kunne vært hvor som helst. Alt var fint, og de kommer igjen! Mvh Margaretha Simons

Política del establecimiento

Instrucciones para la entrada

Todo lo que necesitas saber para hacer el check-in sin problemas.

Ver más

Entrada

Salida

De 15:00 a 22:00

Antes de la(s) 11:00


Interesante

Políticas e información adicionales sobre esta propiedad.

Ver más

Extras opcionales

Servicios adicionales de pago que puedes solicitar.

Ver más

¿Tienes una pregunta?

Las respuestas instantáneas de IA se basan en la información del hotel.



Producto

  • Programa de afiliados
  • Preferencias de cookies
  • Política de cookies
  • Política de privacidad
  • Condiciones de uso

Redes sociales


© 2026 Vio