Værelset var pænt og rent. Imødekommende receptionist som tog godt imod os ved ankomst. Vi bookede bord til hamburgerbuffet og blev skuffet over maden var lun og burgerbollen kold. Tjeneren præsenterede os ikke for om man bestilte drikkevare i baren eller om hun kom til bordet. Samt vi fik ikke drikkevarekort. Så vi måtte selv gå i baren og bestille. Der var ikke den bedste service, før vores receptionist tog over. Hun var til gengæld fantastisk sød, hjælpsom og professionel. Morgenmaden: manglede opfyldning, trods vi kom 09.10, var der ikke mere scramble æg, det blødkogte æg var hårdkogte, pandekager smagte som om nogen havde tabt en bøtte natron i dejen. Desværre ikke den bedste morgenmad heller. Et okay hotel med masser aktiviter til familien med bowlinghal og andre aktiviteter, men der mangler at skrues lidt op for service og maden.
Værelset var pænt og rent. Imødekommende receptionist som tog godt imod os ved ankomst. Vi bookede bord til hamburgerbuffet og blev skuffet over maden var lun og burgerbollen kold. Tjeneren præsenterede os ikke for om man bestilte drikkevare i baren eller om hun kom til bordet. Samt vi fik ikke drikkevarekort. Så vi måtte selv gå i baren og bestille. Der var ikke den bedste service, før vores receptionist tog over. Hun var til gengæld fantastisk sød, hjælpsom og professionel. Morgenmaden: manglede opfyldning, trods vi kom 09.10, var der ikke mere scramble æg, det blødkogte æg var hårdkogte, pandekager smagte som om nogen havde tabt en bøtte natron i dejen. Desværre ikke den bedste morgenmad heller. Et okay hotel med masser aktiviter til familien med bowlinghal og andre aktiviteter, men der mangler at skrues lidt op for service og maden.