Toppen hotell med supertrevlig personal och mysig industrikänsla, påminner om Steam hotell. Bra mat och hög servicenivå i restaurangen och puben, har aldrig fått in mat och dryck så fort, kanon trevlig personal. Fri minibar som innehöll öl, cola och vatten, fylldes på varje dag. Vinautomat i korridoren och man fick ett kort laddat med 58 euro varav dom bjöd på 8 euro så man fick 2 glas gratis. Bra viner var det också. Frukosten var utmärkt och stort utbud. Rent och fräscht överallt Nära en mindre tågstation så man lätt kunde sig till den större för att t ex åka till Wien över dagen, kostade 38 euro för 2 personer. Från den mindre kunde man åka till Brno för samma pris över dagen. Buss till flygplatsen kostade 1.20 euro. Mysig stad och promenadavstånd till allt. Eget bryggeri på hotellet favoritölen blev fabrika nr 12. Toppen helt enkelt
Toppen hotell med supertrevlig personal och mysig industrikänsla, påminner om Steam hotell. Bra mat och hög servicenivå i restaurangen och puben, har aldrig fått in mat och dryck så fort, kanon trevlig personal. Fri minibar som innehöll öl, cola och vatten, fylldes på varje dag. Vinautomat i korridoren och man fick ett kort laddat med 58 euro varav dom bjöd på 8 euro så man fick 2 glas gratis. Bra viner var det också. Frukosten var utmärkt och stort utbud. Rent och fräscht överallt Nära en mindre tågstation så man lätt kunde sig till den större för att t ex åka till Wien över dagen, kostade 38 euro för 2 personer. Från den mindre kunde man åka till Brno för samma pris över dagen. Buss till flygplatsen kostade 1.20 euro. Mysig stad och promenadavstånd till allt. Eget bryggeri på hotellet favoritölen blev fabrika nr 12. Toppen helt enkelt