Het is een prachtig, net huis, met voldoende ruimte in een mooie omgeving! 3 kleine dingen, de koelkast is echt te klein voor een 8 persoonshuis. Er is zo'n mooie ruimte naast de woonkamer, soort berghok, daar zou een extra koelkast niet misstaan. Punt 2 is het sleutelkastje, deze is niet naast de deur zoals aangegeven, maar in een schuurtje, dat was even goed zoeken ;-) en de woonkamer is heel groot, daardoor is de acoustiek wat hol, wellicht gordijnen, wandpanelen om de boel minder gehorig te maken. Dit zijn echt 3 hele kleine punten die ons verblijf niet minder leuk of fijn hebben gemaakt!! Wat het is echt een prachtig huis met heerlijke bedden, goede sanitair en een prachtige omgeving!
Het is een prachtig, net huis, met voldoende ruimte in een mooie omgeving! 3 kleine dingen, de koelkast is echt te klein voor een 8 persoonshuis. Er is zo'n mooie ruimte naast de woonkamer, soort berghok, daar zou een extra koelkast niet misstaan. Punt 2 is het sleutelkastje, deze is niet naast de deur zoals aangegeven, maar in een schuurtje, dat was even goed zoeken ;-) en de woonkamer is heel groot, daardoor is de acoustiek wat hol, wellicht gordijnen, wandpanelen om de boel minder gehorig te maken. Dit zijn echt 3 hele kleine punten die ons verblijf niet minder leuk of fijn hebben gemaakt!! Wat het is echt een prachtig huis met heerlijke bedden, goede sanitair en een prachtige omgeving!