Retour à la recherche

Best Western Hotel Vidöstern




Best Western Hotel Vidöstern - Image 1
Best Western Hotel Vidöstern - Chambre
Best Western Hotel Vidöstern - Chambre
Best Western Hotel Vidöstern - Réception
Best Western Hotel Vidöstern - Piscine

Offres disponibles
























À propos de cet établissement

Si pour vous, le plaisir passe avant tout, n'hésitez pas à profiter des infrastructures de loisirs de l'hébergement qui incluent notamment un centre de remise en forme, un bain à remous et un sauna. Parmi les services et équipements offerts...
Afficher plus
  • Parking

  • Restaurant

  • Sauna

  • Chambres non-fumeurs

  • Ménage

  • Salle de banquet

Tout afficher

Emplacement

Refugen 1, Nylund-Rörstorp, Värnamo, Commune de Värnamo, Suède

Vandalorum (0.8 miles)

Plage d'Osudden (1.4 miles)

Musée en plein air et parc d'Apladalen (1.9 miles)

Centre Bruno Mathsson (1.9 miles)

Finnvedsvallen (3.5 miles)

Musée Aaminne Ironworks (5.5 miles)


Avis des voyageurs

Équipements

7.8

Propreté

8.2

Chambres

7.8

Service

8.3

Emplacement

8.1

Repas

7.5

8

Bengt

IAN-logo

21 mai 2026

·

A séjourné 2 nuits

Helt OK boende för enskilda nätter. Svag reception. Mycket bra frukost med många val. Saknade grötalternativ. Tråkig omgivning.
Helt OK boende för enskilda nätter. Svag reception. Mycket bra frukost med många val. Saknade grötalternativ. Tråkig omgivning.

8

Paul

IAN-logo

18 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Goed ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel
Goed ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel

4

Kenneth

IAN-logo

16 mai 2026

·

A séjourné 2 nuits

Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.
Bra mottagande, fick ett rum nära entrén som begärt. Bra! Belysningen i rummet fungerade dock sådär, lampan i hallen lös knappt. Toalampan gick inte att tända och släcka och kortbrytaren vid dörren funkade inte så det lös så grant när jag återvände på kvällen. Inte så miljövänligt som tänkt dock. Duschen kunde behöva lite kalk- och svartmögelbort. Ofräsch. Frukosten var ingen hit, nätt och jämnt godkänt. Ett hotell längs E4 till låg dygnskostnad- man får väl vad man betalar för men nog kan man väl iaf se till så lampor fungerar, det är ju personal inne på rummet var och varannan dag som borde se bristerna lika uppenbart som gästerna. Jo en sak till. Hotellbrevlådan var full av tidningar när jag lämnade imorse vid 0915. Vet inte vem som ska läsa dem.

8

Göran

IAN-logo

15 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Okey gym bra frukost
Okey gym bra frukost

10

Marie

IAN-logo

11 mai 2026

·

A séjourné 1 nuit

Helt nöjd med min upplevelse. Bra hotell om du reser med hund då det är nära till promenadvägar
Helt nöjd med min upplevelse. Bra hotell om du reser med hund då det är nära till promenadvägar

Politiques de l’établissement

Instructions d’arrivée

Tout ce que vous devez savoir pour une arrivée en douceur.

Afficher plus

Arrivée

Départ

De 15:00 à 00:00

Avant 00:00


Bon à savoir

Politiques et informations supplémentaires sur cet établissement.

Afficher plus

Vous avez une question ?

Les réponses instantanées de l'IA sont basées sur les informations de l'hôtel



Produit

Réseaux


© 2026 Vio