Jag är väldigt besviken på detta boende. Bilderna stämmer inte alls överens med verkligheten – det är rena catfish. Maten är äcklig, samma saker serveras hela tiden och det finns knappt något att välja på för den som inte dricker alkohol. Snacksbaren är ett skämt, ska man beställa en tallrik kostar det extra trots att man har all inclusive. Ingen kvalité överhuvudtaget. Personalen är otrevlig och oprofessionell, särskilt mannen i receptionen som inte ens kan bemöta enkla frågor utan att vara otrevlig. Jag känner att jag slösat bort mycket pengar på en vistelse som bara gett mig ångest. Rekommenderas absolut inte.
Jag är väldigt besviken på detta boende. Bilderna stämmer inte alls överens med verkligheten – det är rena catfish. Maten är äcklig, samma saker serveras hela tiden och det finns knappt något att välja på för den som inte dricker alkohol. Snacksbaren är ett skämt, ska man beställa en tallrik kostar det extra trots att man har all inclusive. Ingen kvalité överhuvudtaget. Personalen är otrevlig och oprofessionell, särskilt mannen i receptionen som inte ens kan bemöta enkla frågor utan att vara otrevlig. Jag känner att jag slösat bort mycket pengar på en vistelse som bara gett mig ångest. Rekommenderas absolut inte.