Vi havde booket famile lejlighed med flodudsigt. Fin lille lejlighed. Vi fortrød dog flodudsigten, da der er en 4 sporet vej lige udenfor, og vi kunne derfor ikke åbne vinduerne pga larm, og lejligheden var meget varm, pga solen står ind på lejligheden fra middag og til til den går ned. Aircondition var ikke sat til - det var angiveligt ikke sæson, ifølge udlejer. Sengene var fine, lidt hårde, men det er jo smag og behag. Køkkenet var meget sparsomt udstyret. Der er feks ikke en saks, eller en skål. Det er ikke ovn, men en Micro ovn og Kogeplader. Der var overfladisk rent, men ret støvet på hylden under tv og spejlet Det gik nemt med adgang, det hele er beskrevet i mail, man får fra udlejer, med kode til yderdør, og anvisninger til at låse døren til lejligheden op via mobil telefon. Lejligheden ligger fint placeret i forhold til centrum. Vi brugte el løbehjul til at komme rundt, nemt at leje via "Bolt app"
Vi havde booket famile lejlighed med flodudsigt. Fin lille lejlighed. Vi fortrød dog flodudsigten, da der er en 4 sporet vej lige udenfor, og vi kunne derfor ikke åbne vinduerne pga larm, og lejligheden var meget varm, pga solen står ind på lejligheden fra middag og til til den går ned. Aircondition var ikke sat til - det var angiveligt ikke sæson, ifølge udlejer. Sengene var fine, lidt hårde, men det er jo smag og behag. Køkkenet var meget sparsomt udstyret. Der er feks ikke en saks, eller en skål. Det er ikke ovn, men en Micro ovn og Kogeplader. Der var overfladisk rent, men ret støvet på hylden under tv og spejlet Det gik nemt med adgang, det hele er beskrevet i mail, man får fra udlejer, med kode til yderdør, og anvisninger til at låse døren til lejligheden op via mobil telefon. Lejligheden ligger fint placeret i forhold til centrum. Vi brugte el løbehjul til at komme rundt, nemt at leje via "Bolt app"