Koselig bryggehotell med flotte rom med deilige senger og nydelig frokost. Personale så vi ikke noe særlig til. Vanskelig å finne noen å snakke med om praktiske ting om Hotellet, utleie om sykkel/kajakk. Ingen infoperm på hotellrommet. Så aldri noen i resepsjonen. Vi fikk bare utlevert nøkkelen i restauranten når vi kom. Etter en flott utflukt på Kvarven en dag, bestemte vi oss for å spise i restauranten på kvelden. Gikk ned for på se om det var ledig bord ca kl 19. fikk da beskjed om at de stengte matservering kl 20. (fredag) Godt at det på fantes en Thai foodtruck rett i nærheten, så da ble det nydelig takeaway. Igjen…..Flott hotell…..uten ansatte tilstede.
Koselig bryggehotell med flotte rom med deilige senger og nydelig frokost. Personale så vi ikke noe særlig til. Vanskelig å finne noen å snakke med om praktiske ting om Hotellet, utleie om sykkel/kajakk. Ingen infoperm på hotellrommet. Så aldri noen i resepsjonen. Vi fikk bare utlevert nøkkelen i restauranten når vi kom. Etter en flott utflukt på Kvarven en dag, bestemte vi oss for å spise i restauranten på kvelden. Gikk ned for på se om det var ledig bord ca kl 19. fikk da beskjed om at de stengte matservering kl 20. (fredag) Godt at det på fantes en Thai foodtruck rett i nærheten, så da ble det nydelig takeaway. Igjen…..Flott hotell…..uten ansatte tilstede.