Bra hotel som ligger 10min promenad från Hamburg centralstation. Ett stort tack till Mary som jobbar med frukost värdinnorna och värdarna. Hon hade en sån fin och härlig energi som smittade av sig till alla i rummet. Även ett stort tack till Azad som jobbar som frukostvärd. Det som var lite mindre bra var att visa som jobbade i receptionen inte var så bra på engelska. Ringde hotellet tre gånger innan min vistelse då jag behövde hjälp. Då två av tre gånger la personalen på luren då dem inte förstod vad jag sa på engelska. Dessutom hade jag valt på knappvalet att jag ville prata engelska. Måste även tillägga att frukost värdarna och värdinnorna var mycket bättre på engelska än många av dem som jobbar i receptionen. Om jag hade fått önska sak som jag saknade på rummet så var det ett skohorn. Good hotel located 10min walk from Hamburg central station. A big thanks to Mary who works with the breakfast hostesses and hosts. She had such a nice and lovely energy that was contagious to everyone in the room. Also thanks to Azad who works as a breakfast host. What was a little less good was that some of the people working at the reception were not very good at English. Called the hotel three times before my stay when I needed help. Then two out of three times the staff hung up because they didn't understand what I said in English. In addition, I had chosen on the button that I wanted to speak English. I must also add that the breakfaststaff were better at English then some receptionst
Bra hotel som ligger 10min promenad från Hamburg centralstation. Ett stort tack till Mary som jobbar med frukost värdinnorna och värdarna. Hon hade en sån fin och härlig energi som smittade av sig till alla i rummet. Även ett stort tack till Azad som jobbar som frukostvärd. Det som var lite mindre bra var att visa som jobbade i receptionen inte var så bra på engelska. Ringde hotellet tre gånger innan min vistelse då jag behövde hjälp. Då två av tre gånger la personalen på luren då dem inte förstod vad jag sa på engelska. Dessutom hade jag valt på knappvalet att jag ville prata engelska. Måste även tillägga att frukost värdarna och värdinnorna var mycket bättre på engelska än många av dem som jobbar i receptionen. Om jag hade fått önska sak som jag saknade på rummet så var det ett skohorn. Good hotel located 10min walk from Hamburg central station. A big thanks to Mary who works with the breakfast hostesses and hosts. She had such a nice and lovely energy that was contagious to everyone in the room. Also thanks to Azad who works as a breakfast host. What was a little less good was that some of the people working at the reception were not very good at English. Called the hotel three times before my stay when I needed help. Then two out of three times the staff hung up because they didn't understand what I said in English. In addition, I had chosen on the button that I wanted to speak English. I must also add that the breakfaststaff were better at English then some receptionst