Tilbage til søgning

City Express by Marriott Santiago Aeropuerto




City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Reception
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Værelse
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Værelse
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Reception
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Drag fordel af rekreative tilbud, såsom et fitnesscenter, eller andre faciliteter, inklusive gratis trådløs internetadgang og tv på fællesarealer. Gæsterne kan komme omkring med transportservicen (tillægsgebyr), der kører inden for en omkre...
Vis flere
  • Parkering

  • Transport til/fra lufthavn

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Roomservice

Vis alle

Lokation

Av. Américo Vespucio Oriente 1295, Santiago, Chile

Parque Quinta Normal (6.5 mil)

Museo de Arte Contemporáneo Espacio Quinta Normal (7 mil)

Museo Ferroviario (7.1 mil)

Basilica de Lourdes (7.1 mil)

Centro Cultural Matucana 100 (7.2 mil)

Museo de la Memoria y los Derechos Humanos (7.3 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.4

Rengøring

9

Værelser

8.7

Service

8.6

Lokation

8.4

Spisning

8.4

8

Janet

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Clean hotel by airport. Convenient free airport shuttle that is easy to use.
Clean hotel by airport. Convenient free airport shuttle that is easy to use.

10

Susan

IAN-logo

18. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

A nice place to stay conveniently located neat the airport. The staff were wonderful and very helpful. The room was clean and had everything I needed for an over night stay. The restaurant staff were friendly and the food was very good as well.
A nice place to stay conveniently located neat the airport. The staff were wonderful and very helpful. The room was clean and had everything I needed for an over night stay. The restaurant staff were friendly and the food was very good as well.

10

Tischler y

IAN-logo

17. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Excelente servicio, personal amable, ya nos hemos hospedado dos veces ahí, es práctico y bueno
Excelente servicio, personal amable, ya nos hemos hospedado dos veces ahí, es práctico y bueno

8

Maria Sofia

IAN-logo

15. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Había mal olor en pasillos y baños .. como a cañería El personal de aseo nos despertó innecesariamente a las 10:30 hrs, golpeando nuestra puerta .. y nosotros queríamos descansar .. el ruido del carro es las mucamas no nos dejó seguir durmiendo . Luego antes de retirarnos como quedamos fuera del desayuno .. nos tomamos un café acompañado de un trozos de torta que nos habían regalado en un matrimonio al cual asistimos la noche anterior y la chica de la cafetería fue no muy amable.. nos sentimos incómodos .. el personal de recepción muy amable La habitación y las camas y en general todo eso bien.. dormimos muy bien .. Sugerencia Cambian el aromatizante y transmitan al personal de aseo que hay pasajeros descansando a toda hora .. y a la niña de la cafetería .. que tomar un pan con mantequilla de los que están disponible en el mismo mesón .. no es robo !! Somos pasajeros .. bien desagradable esa chica .. nosotros estábamos relajados y tranquilos .. No fue muy grata gracias .
Había mal olor en pasillos y baños .. como a cañería El personal de aseo nos despertó innecesariamente a las 10:30 hrs, golpeando nuestra puerta .. y nosotros queríamos descansar .. el ruido del carro es las mucamas no nos dejó seguir durmiendo . Luego antes de retirarnos como quedamos fuera del desayuno .. nos tomamos un café acompañado de un trozos de torta que nos habían regalado en un matrimonio al cual asistimos la noche anterior y la chica de la cafetería fue no muy amable.. nos sentimos incómodos .. el personal de recepción muy amable La habitación y las camas y en general todo eso bien.. dormimos muy bien .. Sugerencia Cambian el aromatizante y transmitan al personal de aseo que hay pasajeros descansando a toda hora .. y a la niña de la cafetería .. que tomar un pan con mantequilla de los que están disponible en el mismo mesón .. no es robo !! Somos pasajeros .. bien desagradable esa chica .. nosotros estábamos relajados y tranquilos .. No fue muy grata gracias .

10

MERIDIANE

IAN-logo

13. maj 2026

·

Overnattede 4 nætter

Excelente, e coisas como o transfer para aeroporto foram muito importante para escolha do hotel. E no fim um cuidado em relação ao café da manhã, como saímos muito cedo e nao teríamos o café da manha, mas eles prepararam pra gente levar. Achei muito cuidadoso.
Excelente, e coisas como o transfer para aeroporto foram muito importante para escolha do hotel. E no fim um cuidado em relação ao café da manhã, como saímos muito cedo e nao teríamos o café da manha, mas eles prepararam pra gente levar. Achei muito cuidadoso.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 13:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio