Gå tilbake til søk

City Express by Marriott Santiago Aeropuerto




City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Resepsjon
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Rom
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Rom
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Resepsjon
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto - Restaurant

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Du tilbys blant annet et treningssenter og wi-fi (inkludert) og TV i fellesområdet. Det enkelt å komme seg rundt med hotellets buss (mot et tillegg), som går innen et område på 0 kilometer.
Vis mer
  • Parkering

  • Flyplasstransport

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Forretningssenter

  • Romservice

Vis alle

Beliggenhet

Av. Américo Vespucio Oriente 1295, Santiago, Chile

Parque Quinta Normal (6.5 miles)

Samtidskunstmuseum Espacio Quinta Normal (7 miles)

Museo Ferroviario (7.1 miles)

Basilica de Lourdes (7.1 miles)

Kulturhus Matucana 100 (7.2 miles)

Museum for minnene og menneskerettighetene (7.3 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

8.4

Renhold

9

Rom

8.7

Service

8.6

Beliggenhet

8.4

Servering

8.4

8

Janet

IAN-logo

20. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Clean hotel by airport. Convenient free airport shuttle that is easy to use.
Clean hotel by airport. Convenient free airport shuttle that is easy to use.

10

Susan

IAN-logo

18. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

A nice place to stay conveniently located neat the airport. The staff were wonderful and very helpful. The room was clean and had everything I needed for an over night stay. The restaurant staff were friendly and the food was very good as well.
A nice place to stay conveniently located neat the airport. The staff were wonderful and very helpful. The room was clean and had everything I needed for an over night stay. The restaurant staff were friendly and the food was very good as well.

10

Tischler y

IAN-logo

17. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Excelente servicio, personal amable, ya nos hemos hospedado dos veces ahí, es práctico y bueno
Excelente servicio, personal amable, ya nos hemos hospedado dos veces ahí, es práctico y bueno

8

Maria Sofia

IAN-logo

15. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Había mal olor en pasillos y baños .. como a cañería El personal de aseo nos despertó innecesariamente a las 10:30 hrs, golpeando nuestra puerta .. y nosotros queríamos descansar .. el ruido del carro es las mucamas no nos dejó seguir durmiendo . Luego antes de retirarnos como quedamos fuera del desayuno .. nos tomamos un café acompañado de un trozos de torta que nos habían regalado en un matrimonio al cual asistimos la noche anterior y la chica de la cafetería fue no muy amable.. nos sentimos incómodos .. el personal de recepción muy amable La habitación y las camas y en general todo eso bien.. dormimos muy bien .. Sugerencia Cambian el aromatizante y transmitan al personal de aseo que hay pasajeros descansando a toda hora .. y a la niña de la cafetería .. que tomar un pan con mantequilla de los que están disponible en el mismo mesón .. no es robo !! Somos pasajeros .. bien desagradable esa chica .. nosotros estábamos relajados y tranquilos .. No fue muy grata gracias .
Había mal olor en pasillos y baños .. como a cañería El personal de aseo nos despertó innecesariamente a las 10:30 hrs, golpeando nuestra puerta .. y nosotros queríamos descansar .. el ruido del carro es las mucamas no nos dejó seguir durmiendo . Luego antes de retirarnos como quedamos fuera del desayuno .. nos tomamos un café acompañado de un trozos de torta que nos habían regalado en un matrimonio al cual asistimos la noche anterior y la chica de la cafetería fue no muy amable.. nos sentimos incómodos .. el personal de recepción muy amable La habitación y las camas y en general todo eso bien.. dormimos muy bien .. Sugerencia Cambian el aromatizante y transmitan al personal de aseo que hay pasajeros descansando a toda hora .. y a la niña de la cafetería .. que tomar un pan con mantequilla de los que están disponible en el mismo mesón .. no es robo !! Somos pasajeros .. bien desagradable esa chica .. nosotros estábamos relajados y tranquilos .. No fue muy grata gracias .

10

MERIDIANE

IAN-logo

13. mai 2026

·

Overnattet 4 netter

Excelente, e coisas como o transfer para aeroporto foram muito importante para escolha do hotel. E no fim um cuidado em relação ao café da manhã, como saímos muito cedo e nao teríamos o café da manha, mas eles prepararam pra gente levar. Achei muito cuidadoso.
Excelente, e coisas como o transfer para aeroporto foram muito importante para escolha do hotel. E no fim um cuidado em relação ao café da manhã, como saímos muito cedo e nao teríamos o café da manha, mas eles prepararam pra gente levar. Achei muito cuidadoso.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 00:00

Før 13:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio