Gå tilbake til søk

Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup




Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup - Image 1
Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup - Rom
Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup - Rom
Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup - Resepsjon
Luna Club Hotel Yoga & Spa 4Sup - Restaurant

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Slapp av på stedets spa, hvor du kan nyte massasjer, kroppsbehandlinger, og ansiktsbehandlinger. Her har du tilgang til blant annet 2 utendørsbassenger, et helsestudio og et dampbad. Dette hotellet har i tillegg wi-fi (inkludert), concierge...
Vis mer
  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Rom for ikke-røykere

  • Romservice

  • Turistinformasjon

  • Rengjøring

Vis alle

Beliggenhet

Cristobal Colon, 12, Malgrat de Mar, Catalonia, Spania

Karter (0.2 miles)

Les Caletes strand (0.5 miles)

Santa Susanna strand (0.5 miles)

Levante-stranden (0.6 miles)

L'Astillero-stranden (0.9 miles)

Les Dunes-stranden (1 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.2

Renhold

7.7

Rom

7.2

Service

7.5

Beliggenhet

7.2

Servering

6.9

6

Andrea

EXP-logo

22. aug. 2025

·

Overnattet 3 netter

The Hotel is very nice, location perfect, some staff very kind and professional and others simply incompetent. The room cleaning was needy. We didn’t get fresh towels, even they were lying on the floor. No toilet paper refills. The breakfast cutlery sometimes unclean. Bar staff extremely friendly and very sweet. After all a 50/50 recommendation. The value for money is good, so we would come back again. We had a good time!
The Hotel is very nice, location perfect, some staff very kind and professional and others simply incompetent. The room cleaning was needy. We didn’t get fresh towels, even they were lying on the floor. No toilet paper refills. The breakfast cutlery sometimes unclean. Bar staff extremely friendly and very sweet. After all a 50/50 recommendation. The value for money is good, so we would come back again. We had a good time!

10

Melanie

EXP-logo

27. juli 2025

·

Overnattet 1 natt

Wonderful location and great for families.
Wonderful location and great for families.

8

Stephan

EXP-logo

23. juli 2025

·

Overnattet 3 netter

Sehr nettes Personal… kein Snack am Pool möglich :( Der „schönere“ Pool ab 18 Jahre… ungünstig wenn man mit Kind, 14, unterwegs ist und das vorher nicht klar war Zimmer eher 2 Sterne aber was will man erwarten… Preis-Leistung dann aber ganz ok
Sehr nettes Personal… kein Snack am Pool möglich :( Der „schönere“ Pool ab 18 Jahre… ungünstig wenn man mit Kind, 14, unterwegs ist und das vorher nicht klar war Zimmer eher 2 Sterne aber was will man erwarten… Preis-Leistung dann aber ganz ok

8

Susana

IAN-logo

20. juli 2025

·

Overnattet 5 netter

El hotel en instalaciones generales y habitaciones muy bien, cuenta con una piscina para adultos genial, y la de uso común también muy agradable muchas hamacas, como negativo las camas balinesas con un coste extra y la peor parte se la lleva el comedor, variedad y calidad correctos simplemente y que los horarios sean nada nacionales eso resta ya que entiendo que su turismo mayoritario sea extranjero peo cenar a las 21:00 en verano es un sacrilegio… el horario pone a las 21:30 pero a esa hora ya recogen la comida.. destacar el trabajo del personal de comedor Joseff y Sheila en concreto aunque el resto muy atento también!
El hotel en instalaciones generales y habitaciones muy bien, cuenta con una piscina para adultos genial, y la de uso común también muy agradable muchas hamacas, como negativo las camas balinesas con un coste extra y la peor parte se la lleva el comedor, variedad y calidad correctos simplemente y que los horarios sean nada nacionales eso resta ya que entiendo que su turismo mayoritario sea extranjero peo cenar a las 21:00 en verano es un sacrilegio… el horario pone a las 21:30 pero a esa hora ya recogen la comida.. destacar el trabajo del personal de comedor Joseff y Sheila en concreto aunque el resto muy atento también!

2

Monique

IAN-logo

27. juni 2025

·

Overnattet 2 netter

C'est l'hôtel le plus nul que j'ai fait en Espagne. Un hôtel de radin j'ai jamais vu ça. Le spa est payant 15 € par jour par personne. Donc si vous êtes trois ça fait 45 € par jour en plus alors que tous les hôtels d'Espagne ont le spa gratuit. À l'extérieur sur les tables les vases sont collées, les boules de glace c'est des billes pour les melons. De plus chose que je n'ai jamais vu nulle part on vous demande une caution pour la chambre. En vérité dans cet hôtel vous pouvez doubler le prix de votre voyage si vous voulez faire quelque chose. Nous venions de passer une semaine dans un hôtel superbe quand on a pris deux nuits pour finir notre voyage dans cet hôtel on était déprimé. Tout était payant
C'est l'hôtel le plus nul que j'ai fait en Espagne. Un hôtel de radin j'ai jamais vu ça. Le spa est payant 15 € par jour par personne. Donc si vous êtes trois ça fait 45 € par jour en plus alors que tous les hôtels d'Espagne ont le spa gratuit. À l'extérieur sur les tables les vases sont collées, les boules de glace c'est des billes pour les melons. De plus chose que je n'ai jamais vu nulle part on vous demande une caution pour la chambre. En vérité dans cet hôtel vous pouvez doubler le prix de votre voyage si vous voulez faire quelque chose. Nous venions de passer une semaine dans un hôtel superbe quand on a pris deux nuits pour finir notre voyage dans cet hôtel on était déprimé. Tout était payant

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 14:00 til 00:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio