Gå tillbaka till sökningen

Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt




Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt - Image 1
Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt - Rum
Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt - Rum
Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt - Utsikt från rummet
Adina Apartment Hotel Hamburg Speicherstadt - Reception

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här erbjuds många alternativ för fritidsaktiviteter, som bland annat gym, inomhuspool och bastu. Detta lägenhetshotell har även gratis wi-fi, conciergetjänster och bankettsal.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Rökfria rum

  • Rumservice

  • Kemtvätt

Visa alla

Läge

Willy-Brandt-Str. 25, Hamburgs historiska stadskärna, Hamburg, Tyskland

Elbe (0.1 miles)

Deutsches Zollmuseum (0.2 miles)

Mönckebergstrasse (0.3 miles)

Europa Passage (0.3 miles)

S:t Nikolai-kyrkan (0.3 miles)

St. Nikolaikyrkan (0.4 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

9.3

Renlighet

9.5

Rum

9.4

Service

9

Läge

9.4

Måltider

9.4

6

Marie

IAN-logo

13 aug. 2025

·

Stannade 4 nätter

Jag och mitt sällskap fick en positiv upplevelse vid incheckningen. Vi blev uppgraderade till en större lägenhet vilket vi uppskattade! Trevlig och hjälpsam personal. Sista kvällen bestämde vi oss för att köpa mat från hotellrestaurangen och äta i vår lägenhet. När vi gick till restaurangen nekade de oss köpa take away mat till vårt rum. Vi förstod inte vad som felade. Eftersom vi var hungriga köpte vi med oss mat från en restaurang utanför hotellet. När vi kom tillbaka till hotellet frågade jag i receptionen om det inte gick köpa med sig mat. Detta med tanke på att de annonserade om room service. Receptionisten verkade inte ta vår fråga på allvar. När vi checkade ut morgonen därpå var det ny personal i receptionen. Informerade dem om den trista upplevelsen kvällen innan. De blev väldigt förvånade över händelsen och höll med om att det var ett konstigt agerande från personalens sida. Självklart gick det köpa med sig mat till rummet. En trevlig start på vår Hamburgresa fick ett litet snöpligt avslut.
Jag och mitt sällskap fick en positiv upplevelse vid incheckningen. Vi blev uppgraderade till en större lägenhet vilket vi uppskattade! Trevlig och hjälpsam personal. Sista kvällen bestämde vi oss för att köpa mat från hotellrestaurangen och äta i vår lägenhet. När vi gick till restaurangen nekade de oss köpa take away mat till vårt rum. Vi förstod inte vad som felade. Eftersom vi var hungriga köpte vi med oss mat från en restaurang utanför hotellet. När vi kom tillbaka till hotellet frågade jag i receptionen om det inte gick köpa med sig mat. Detta med tanke på att de annonserade om room service. Receptionisten verkade inte ta vår fråga på allvar. När vi checkade ut morgonen därpå var det ny personal i receptionen. Informerade dem om den trista upplevelsen kvällen innan. De blev väldigt förvånade över händelsen och höll med om att det var ett konstigt agerande från personalens sida. Självklart gick det köpa med sig mat till rummet. En trevlig start på vår Hamburgresa fick ett litet snöpligt avslut.

10

Eleonora

IAN-logo

1 aug. 2025

·

Stannade 1 natt

Rent och fint. Bra med parkeringsplatser man kan ha bilen några timmar efter utcheckning.
Rent och fint. Bra med parkeringsplatser man kan ha bilen några timmar efter utcheckning.

10

Jill

IAN-logo

8 juli 2025

·

Stannade 3 nätter

Bra läge, fint lägenhetsrum med fantastisk utsikt. Mycket trevlig personal.
Bra läge, fint lägenhetsrum med fantastisk utsikt. Mycket trevlig personal.

8

Håkan

IAN-logo

28 apr. 2025

·

Stannade 4 nätter

Mycket trevligt lägenhetshotell. Fina rum och rent. Lite hård säng o sladdriga kuddar. Lite strul när vi checkade in men de löste sig. Vid frukosten frågade dom varje dag om vi hade frukost inkluderat, borde kunna ha de i sina papper.Ligger väldigt centralt. Kan defenitivt bo här igen
Mycket trevligt lägenhetshotell. Fina rum och rent. Lite hård säng o sladdriga kuddar. Lite strul när vi checkade in men de löste sig. Vid frukosten frågade dom varje dag om vi hade frukost inkluderat, borde kunna ha de i sina papper.Ligger väldigt centralt. Kan defenitivt bo här igen

10

Marlene Pereira da

IAN-logo

21 maj 2026

·

Stannade 4 nätter

Esse hotel me surpreendeu devido ao custo benefício, menos de 10 minutos à pé das principais atrações de Hamburgo. O quarto bastante confortável e limpo. A equipe de funcionários são bastante prestativos. O café da manhã é ótimo. No flat além de geladeira, chaleira elétrica, fogão e microondas, também uma máquina de lavar louça e outra de roupa.
Esse hotel me surpreendeu devido ao custo benefício, menos de 10 minutos à pé das principais atrações de Hamburgo. O quarto bastante confortável e limpo. A equipe de funcionários são bastante prestativos. O café da manhã é ótimo. No flat além de geladeira, chaleira elétrica, fogão e microondas, também uma máquina de lavar louça e outra de roupa.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 11:00


Deposition

Du måste betala den helt återbetalningsbara depositionen för denna fastighet.

Visa mer

Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio