Schoon appartement.\r Ruim genoeg voor 2 personen. Sloten repareren of herstellen. het slot van de centrale toegangsdeur was kapot. Melding van gemaakt, maar tijdens ons verblijf niet opgelost. \r Iedere keer was het spannend of we wel binnen konden. Soms duurde het heel lang voordat het slot open ging. \r Niet prettig in buiten in de kou te staan.
Schoon appartement.\r Ruim genoeg voor 2 personen. Sloten repareren of herstellen. het slot van de centrale toegangsdeur was kapot. Melding van gemaakt, maar tijdens ons verblijf niet opgelost. \r Iedere keer was het spannend of we wel binnen konden. Soms duurde het heel lang voordat het slot open ging. \r Niet prettig in buiten in de kou te staan.