Retour à la recherche

Järnvägshotellet Skara City stay




Järnvägshotellet Skara City stay - Image 1
Järnvägshotellet Skara City stay - Chambre
Järnvägshotellet Skara City stay - Chambre
Järnvägshotellet Skara City stay - Réception
Järnvägshotellet Skara City stay - Restaurant

Offres disponibles
























À propos de cet établissement

Profitez de la vue qui vous est offerte depuis une terrasse et un jardin, sans oublier les nombreux équipements et services qui caractérisent l'hébergement, notamment l'accès Wi-Fi à Internet gratuit. Ce bed and breakfast propose également ...
Afficher plus
  • Parking

  • Chambres non-fumeurs

  • Organisation d'excursions

  • Salle de banquet

  • Jardin

  • Aire de pique nique/tables

Tout afficher

Emplacement

Järnvägsgatan 11, Norra Skara, Skara, Commune de Skara, Suède

Cathédrale de Skara (0.2 miles)

Cathédrale de Skara (0.2 miles)

Västergötlands Museum (0.5 miles)

Chemins de Fer de Skara-Lundsbrunns (0.5 miles)

Musée du chemin de fer de Skara (0.5 miles)

Musée en plein air Fornbyn (0.6 miles)


Avis des voyageurs

Équipements

8

Propreté

8.6

Service

8.4

8

Kristian

IAN-logo

2 août 2025

·

A séjourné 1 nuit

Great value for money! A bit old and worn out. Nice breakfast. And lovely service! Perfect for a night or two if you need a place to sleep. Very practic. Maybe not suitable for a romantic weekend or the wedding night….
Great value for money! A bit old and worn out. Nice breakfast. And lovely service! Perfect for a night or two if you need a place to sleep. Very practic. Maybe not suitable for a romantic weekend or the wedding night….

10

Malin

IAN-logo

30 juil. 2025

·

A séjourné 1 nuit

Besöker Skara pga Skarasommarland. Vi åkte 2vuxna 1barn. Fick SMS ang vilken kod till dörren och även vilket rum man fick. När vi kom in i rummet smälte vi en aning. Rummet är inrett i sekelskifte och högt i tak. Så fantastiskt fint. Lugnt harmoniskt fräscht rum. Wifi funkar utmärkt och så också tvn. Toalett och dusch i korridoren, även den är fräsch. Frukosten på morgon va som i ett stort familjekök. Intimt hemtrevligt, med morgon tv på i bakgrunden.Bilen står gratis på framsidan av huset. Dom uppfyller allt det dom skrivit i sin annons ang järnvägshottellet eller Örnpalatset som det tidigare hette på 1880 talet. Kommer tbx
Besöker Skara pga Skarasommarland. Vi åkte 2vuxna 1barn. Fick SMS ang vilken kod till dörren och även vilket rum man fick. När vi kom in i rummet smälte vi en aning. Rummet är inrett i sekelskifte och högt i tak. Så fantastiskt fint. Lugnt harmoniskt fräscht rum. Wifi funkar utmärkt och så också tvn. Toalett och dusch i korridoren, även den är fräsch. Frukosten på morgon va som i ett stort familjekök. Intimt hemtrevligt, med morgon tv på i bakgrunden.Bilen står gratis på framsidan av huset. Dom uppfyller allt det dom skrivit i sin annons ang järnvägshottellet eller Örnpalatset som det tidigare hette på 1880 talet. Kommer tbx

4

Patrik

IAN-logo

25 juil. 2025

·

A séjourné 1 nuit

Toaletter var ju inte fräscha, det var väldigt högljudda utanför=inte hotellets fel men tar upp det.Det stämmer inte med beskrivning hur det ser ut tyvärr
Toaletter var ju inte fräscha, det var väldigt högljudda utanför=inte hotellets fel men tar upp det.Det stämmer inte med beskrivning hur det ser ut tyvärr

6

Monica Martinsen

EXP-logo

22 juil. 2025

·

A séjourné 1 nuit

😩
😩

6

Johan

IAN-logo

20 juil. 2025

·

A séjourné 2 nuits

Personalen är trevlig. Parkering för bil finns tillgänglig nära hotellet och är gratis nattetid. Frukosten är ok men ingen varm mat. Bra att det finns gemensam kyl och frys där man kan förvara mat och frysa kylklampar. Det som är dåligt är att det inte finns aircondition så på varma dagar är rummet olidligt varmt. Det går inte heller att ha fönstren öppna för att kyla ner rummet på fredagar eller lördagar för då känns det som att man är på Stadshotellets dansgolv. Jag hade inte heller förstått att rummen inte hade egen dusch eller toalett, de är gemensamma i korridoren. Slutligen så är sängarna obäddade när man checkar in så man får bädda sängen själv, och dessutom ska man ta bort lakanen när man checkar ut. Priset var ju billigt och man får vad man betalar för.
Personalen är trevlig. Parkering för bil finns tillgänglig nära hotellet och är gratis nattetid. Frukosten är ok men ingen varm mat. Bra att det finns gemensam kyl och frys där man kan förvara mat och frysa kylklampar. Det som är dåligt är att det inte finns aircondition så på varma dagar är rummet olidligt varmt. Det går inte heller att ha fönstren öppna för att kyla ner rummet på fredagar eller lördagar för då känns det som att man är på Stadshotellets dansgolv. Jag hade inte heller förstått att rummen inte hade egen dusch eller toalett, de är gemensamma i korridoren. Slutligen så är sängarna obäddade när man checkar in så man får bädda sängen själv, och dessutom ska man ta bort lakanen när man checkar ut. Priset var ju billigt och man får vad man betalar för.

Politiques de l’établissement

Instructions d’arrivée

Tout ce que vous devez savoir pour une arrivée en douceur.

Afficher plus

Arrivée

Départ

De 15:00 à 00:00

Avant 11:00


Bon à savoir

Politiques et informations supplémentaires sur cet établissement.

Afficher plus

Suppléments facultatifs

Services supplémentaires payants que vous pouvez demander.

Afficher plus

Vous avez une question ?

Les réponses instantanées de l'IA sont basées sur les informations de l'hôtel



Produit

Réseaux


© 2026 Vio