Voltar à pesquisa

Järnvägshotellet Skara City stay




Järnvägshotellet Skara City stay - Image 1
Järnvägshotellet Skara City stay - Quarto
Järnvägshotellet Skara City stay - Quarto
Järnvägshotellet Skara City stay - Receção
Järnvägshotellet Skara City stay - Restaurante

Ofertas disponíveis
























Sobre este alojamento

Contemple fantásticas vistas a partir da açoteia e do jardim ou tire partido das várias comodidades e serviços ao seu dispor, incluindo Wi-fi grátis. Um televisor no espaço comum, apoio para excursões/compra de bilhetes e uma área para piqu...
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Quartos de não fumadores

  • Balcão de turismo

  • Instalações para banquetes

  • Jardim

  • Área de piquenique/Mesas

Mostrar tudo

Localização

Järnvägsgatan 11, Norra Skara, Skara, Município de Skara, Suécia

Catedral de Skara (0.2 milhas)

Catedral de Skara (0.2 milhas)

Museu de Vastergotlands (0.5 milhas)

Ferrovias Skara-Lundsbrunns (0.5 milhas)

Museu dos Caminhos-de-Ferro de Skara (0.5 milhas)

Museu ao Ar Livre de Fornbyn (0.6 milhas)


Avaliações dos hóspedes

Instalações

8

Limpeza

8.6

Serviço

8.4

8

Kristian

IAN-logo

2 de ago. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

Great value for money! A bit old and worn out. Nice breakfast. And lovely service! Perfect for a night or two if you need a place to sleep. Very practic. Maybe not suitable for a romantic weekend or the wedding night….
Great value for money! A bit old and worn out. Nice breakfast. And lovely service! Perfect for a night or two if you need a place to sleep. Very practic. Maybe not suitable for a romantic weekend or the wedding night….

10

Malin

IAN-logo

30 de jul. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

Besöker Skara pga Skarasommarland. Vi åkte 2vuxna 1barn. Fick SMS ang vilken kod till dörren och även vilket rum man fick. När vi kom in i rummet smälte vi en aning. Rummet är inrett i sekelskifte och högt i tak. Så fantastiskt fint. Lugnt harmoniskt fräscht rum. Wifi funkar utmärkt och så också tvn. Toalett och dusch i korridoren, även den är fräsch. Frukosten på morgon va som i ett stort familjekök. Intimt hemtrevligt, med morgon tv på i bakgrunden.Bilen står gratis på framsidan av huset. Dom uppfyller allt det dom skrivit i sin annons ang järnvägshottellet eller Örnpalatset som det tidigare hette på 1880 talet. Kommer tbx
Besöker Skara pga Skarasommarland. Vi åkte 2vuxna 1barn. Fick SMS ang vilken kod till dörren och även vilket rum man fick. När vi kom in i rummet smälte vi en aning. Rummet är inrett i sekelskifte och högt i tak. Så fantastiskt fint. Lugnt harmoniskt fräscht rum. Wifi funkar utmärkt och så också tvn. Toalett och dusch i korridoren, även den är fräsch. Frukosten på morgon va som i ett stort familjekök. Intimt hemtrevligt, med morgon tv på i bakgrunden.Bilen står gratis på framsidan av huset. Dom uppfyller allt det dom skrivit i sin annons ang järnvägshottellet eller Örnpalatset som det tidigare hette på 1880 talet. Kommer tbx

4

Patrik

IAN-logo

25 de jul. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

Toaletter var ju inte fräscha, det var väldigt högljudda utanför=inte hotellets fel men tar upp det.Det stämmer inte med beskrivning hur det ser ut tyvärr
Toaletter var ju inte fräscha, det var väldigt högljudda utanför=inte hotellets fel men tar upp det.Det stämmer inte med beskrivning hur det ser ut tyvärr

6

Monica Martinsen

EXP-logo

22 de jul. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

😩
😩

6

Johan

IAN-logo

20 de jul. de 2025

·

A estadia foi de 2 noites

Personalen är trevlig. Parkering för bil finns tillgänglig nära hotellet och är gratis nattetid. Frukosten är ok men ingen varm mat. Bra att det finns gemensam kyl och frys där man kan förvara mat och frysa kylklampar. Det som är dåligt är att det inte finns aircondition så på varma dagar är rummet olidligt varmt. Det går inte heller att ha fönstren öppna för att kyla ner rummet på fredagar eller lördagar för då känns det som att man är på Stadshotellets dansgolv. Jag hade inte heller förstått att rummen inte hade egen dusch eller toalett, de är gemensamma i korridoren. Slutligen så är sängarna obäddade när man checkar in så man får bädda sängen själv, och dessutom ska man ta bort lakanen när man checkar ut. Priset var ju billigt och man får vad man betalar för.
Personalen är trevlig. Parkering för bil finns tillgänglig nära hotellet och är gratis nattetid. Frukosten är ok men ingen varm mat. Bra att det finns gemensam kyl och frys där man kan förvara mat och frysa kylklampar. Det som är dåligt är att det inte finns aircondition så på varma dagar är rummet olidligt varmt. Det går inte heller att ha fönstren öppna för att kyla ner rummet på fredagar eller lördagar för då känns det som att man är på Stadshotellets dansgolv. Jag hade inte heller förstått att rummen inte hade egen dusch eller toalett, de är gemensamma i korridoren. Slutligen så är sängarna obäddade när man checkar in så man får bädda sängen själv, och dessutom ska man ta bort lakanen när man checkar ut. Priset var ju billigt och man får vad man betalar för.

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que precisa de saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Check-out

De 15:00 a 00:00

Antes das 11:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Extras opcionais

Serviços adicionais pagos que pode solicitar.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio