Bra liten lägenhet. Några av glasen var lite smutsiga, men hade nog att göra med att förra besökarna inte diskat i diskmaskinen utan bara sköljt av, och har inte med städarna att göra. Tips är alltså att köra allt i diskmaskinen. Hade varit skönt med typ schampo och sånt eftersom jag bokade som hotell och inte tog med sånt, men om man bara bokar som som lägenhet så har man med allt. Nära Grönlands tunnelbana och några minuters promenad in till centrum, så bra läge.
Bra liten lägenhet. Några av glasen var lite smutsiga, men hade nog att göra med att förra besökarna inte diskat i diskmaskinen utan bara sköljt av, och har inte med städarna att göra. Tips är alltså att köra allt i diskmaskinen. Hade varit skönt med typ schampo och sånt eftersom jag bokade som hotell och inte tog med sånt, men om man bara bokar som som lägenhet så har man med allt. Nära Grönlands tunnelbana och några minuters promenad in till centrum, så bra läge.