Vi hade en toppen hotellvistelse här. Rummet vi bokade var rymligt för att vara i Japan, utsikten var amazing och läget var helt perfekt. Det är i en av skyskraporna som ligger precis vid Shibuya crossing. Hotellet är på våning 4-13 och på andra våningar finns massa restauranger och ligger intill shoppingcenter osv. Bäst av allt är att tunnelbanan är precis bredvid så man behöver inte gå långt med resväskorna eller när man ska iväg. Det enda negativa var att de inte hade steamer att låna ut och att man inte kunde putta resväskan under sängen som man kan på många andra hotell i Japan. Varje dag hade de en after work där man som gäst fick en gratis drink. Det var väldigt bra precis när man kom tillbaka till hotellet efter en hel dag ute. Dock kunde jag uppleva personalen där ganska divig. Om jag skulle åka tillbaka skulle jag verkligen vilja bo här igen.
Vi hade en toppen hotellvistelse här. Rummet vi bokade var rymligt för att vara i Japan, utsikten var amazing och läget var helt perfekt. Det är i en av skyskraporna som ligger precis vid Shibuya crossing. Hotellet är på våning 4-13 och på andra våningar finns massa restauranger och ligger intill shoppingcenter osv. Bäst av allt är att tunnelbanan är precis bredvid så man behöver inte gå långt med resväskorna eller när man ska iväg. Det enda negativa var att de inte hade steamer att låna ut och att man inte kunde putta resväskan under sängen som man kan på många andra hotell i Japan. Varje dag hade de en after work där man som gäst fick en gratis drink. Det var väldigt bra precis när man kom tillbaka till hotellet efter en hel dag ute. Dock kunde jag uppleva personalen där ganska divig. Om jag skulle åka tillbaka skulle jag verkligen vilja bo här igen.