Gå tillbaka till sökningen

Shibuya STREAM HOTEL




Shibuya STREAM HOTEL - Image 1
Shibuya STREAM HOTEL - Rum
Shibuya STREAM HOTEL - Rum
Shibuya STREAM HOTEL - Restaurang
Shibuya STREAM HOTEL - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Passa på att dra nytta av bland annat gratis wi-fi och varuautomat.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Rökfria rum

  • Kemtvätt

  • Städning

  • Värdeförvaring

Visa alla

Läge

Shibuya-ku Shibuya 3-21-3, Tokyo, Japan

Shibuya Scramble Square (0.1 miles)

Shibuya Sky (0.1 miles)

Shibuya Crossing (0.3 miles)

Hachikōs minnesstaty (0.6 miles)

Kärlekshotellkullen (0.8 miles)

Yoyogi National Gymnasium (0.9 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

9.4

Renlighet

9.8

Service

9.6

10

Viktor

IAN-logo

30 apr. 2026

·

Stannade 5 nätter

Helt perfekt! Vill tillbaka hit
Helt perfekt! Vill tillbaka hit

10

Sofia

IAN-logo

22 apr. 2026

·

Stannade 1 natt

Stort, underbart fint rum! Stor säng med fluffigt, härligt täcke. Bra läge mitt i Shibuya. Hjälpsam personal. Rekommenderar varmt!
Stort, underbart fint rum! Stor säng med fluffigt, härligt täcke. Bra läge mitt i Shibuya. Hjälpsam personal. Rekommenderar varmt!

10

Amanda

IAN-logo

20 okt. 2025

·

Stannade 5 nätter

Superfräscht och fint hotell med bra läge i Shibuya! Nära allt men kändes ändå lugnt. Rekommenderas starkt!
Superfräscht och fint hotell med bra läge i Shibuya! Nära allt men kändes ändå lugnt. Rekommenderas starkt!

8

Sabina

IAN-logo

30 maj 2024

·

Stannade 7 nätter

Vi hade en toppen hotellvistelse här. Rummet vi bokade var rymligt för att vara i Japan, utsikten var amazing och läget var helt perfekt. Det är i en av skyskraporna som ligger precis vid Shibuya crossing. Hotellet är på våning 4-13 och på andra våningar finns massa restauranger och ligger intill shoppingcenter osv. Bäst av allt är att tunnelbanan är precis bredvid så man behöver inte gå långt med resväskorna eller när man ska iväg. Det enda negativa var att de inte hade steamer att låna ut och att man inte kunde putta resväskan under sängen som man kan på många andra hotell i Japan. Varje dag hade de en after work där man som gäst fick en gratis drink. Det var väldigt bra precis när man kom tillbaka till hotellet efter en hel dag ute. Dock kunde jag uppleva personalen där ganska divig. Om jag skulle åka tillbaka skulle jag verkligen vilja bo här igen.
Vi hade en toppen hotellvistelse här. Rummet vi bokade var rymligt för att vara i Japan, utsikten var amazing och läget var helt perfekt. Det är i en av skyskraporna som ligger precis vid Shibuya crossing. Hotellet är på våning 4-13 och på andra våningar finns massa restauranger och ligger intill shoppingcenter osv. Bäst av allt är att tunnelbanan är precis bredvid så man behöver inte gå långt med resväskorna eller när man ska iväg. Det enda negativa var att de inte hade steamer att låna ut och att man inte kunde putta resväskan under sängen som man kan på många andra hotell i Japan. Varje dag hade de en after work där man som gäst fick en gratis drink. Det var väldigt bra precis när man kom tillbaka till hotellet efter en hel dag ute. Dock kunde jag uppleva personalen där ganska divig. Om jag skulle åka tillbaka skulle jag verkligen vilja bo här igen.

10

Claudia

IAN-logo

21 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

I love this hotel, the area, the service and all the staff
I love this hotel, the area, the service and all the staff

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 14:00 till 00:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio