Det var en skuffende oplevelse. Værelserne mindede om plejehjemsboliger og var på ingen måde hyggelige. Badeværelserne er dårligt indrettede med en bruser med et badeforhæng der går helt hen vil vasken, så man ikke kan gøre sig i stand samtidig, hvis man er to personer. Der er lydt. Udsigten er pæn, men der sker ikke ret meget på vandet. Morgenmadsbuffeten var til den skrabede side med et meget lille udvalg. Den var ok men heller ikke mere. Vi savnede en variation af frugt til morgenmaden. Der var heller ikke røræg eller spejlæg - kun blødkogte æg. Så prisen afspejler ikke rigtig kvaliteten på opholdet.
Det var en skuffende oplevelse. Værelserne mindede om plejehjemsboliger og var på ingen måde hyggelige. Badeværelserne er dårligt indrettede med en bruser med et badeforhæng der går helt hen vil vasken, så man ikke kan gøre sig i stand samtidig, hvis man er to personer. Der er lydt. Udsigten er pæn, men der sker ikke ret meget på vandet. Morgenmadsbuffeten var til den skrabede side med et meget lille udvalg. Den var ok men heller ikke mere. Vi savnede en variation af frugt til morgenmaden. Der var heller ikke røræg eller spejlæg - kun blødkogte æg. Så prisen afspejler ikke rigtig kvaliteten på opholdet.