Voltar à pesquisa

Hällestrand Vandrarhem - Hostel




Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Receção
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Quarto
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Quarto
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Receção
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Restaurante

Ofertas disponíveis
























Sobre este alojamento

Este hostel oferece áreas para fumadores.
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Piscina

  • Quartos de não fumadores

  • Campos de ténis

  • Praia Privada

  • Jardim

Mostrar tudo

Localização

Dynekilsvägen 36, Stromstad, Suécia

Navio de Pedra de Blomsholm (4 milhas)

Strömstad Golfklubb (4.7 milhas)

Igreja de Skee (5 milhas)

Strömstad Museum (5.2 milhas)

Nötholmen (5.2 milhas)

Porto de Strömstad Norra (5.4 milhas)


Avaliações dos hóspedes

Limpeza

3.6

Serviço

6

2

Elisabeth

IAN-logo

8 de jul. de 2023

·

A estadia foi de 1 noite

Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite
Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite

2

Aage Henry Ekhaugen

IAN-logo

27 de jun. de 2023

·

A estadia foi de 2 noites

Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.
Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que precisa de saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Check-out

De 16:00 a 00:00

Antes das 11:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Extras opcionais

Serviços adicionais pagos que pode solicitar.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio