Voltar para pesquisa

Hällestrand Vandrarhem - Hostel




Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Recepção
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Quarto
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Quarto
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Recepção
Hällestrand Vandrarhem - Hostel - Restaurante

Ofertas disponíveis
























Sobre esta propriedade

Hostel oferece áreas para fumantes.
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Piscina

  • Quartos de não fumantes

  • Quadra de tênis

  • Praia privada

  • Jardim

Ver tudo

Localização

Dynekilsvägen 36, Stromstad, Suécia

Navio de Pedra de Blomsholm (4 milhas)

Strömstad Golf Club (4.7 milhas)

Igreja de Skee (5 milhas)

Strömstad Museum (5.2 milhas)

Nötholmen (5.2 milhas)

Terminal de balsas Strömstad Norra Hamnen (5.4 milhas)


Avaliações dos hóspedes

Limpeza

3.6

Serviço

6

2

Elisabeth

IAN-logo

8 de jul. de 2023

·

Hospedou-se por 1 noite

Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite
Skittent, fasiliteter beskrevet er en overdrivelse, "bassenget" er kun 80 cm dypt hele veien, barnebassenget 20 cm dypt og skittent, feilinformasjon på nettsiden om sengetøy (det må man leie i tillegg), oppholdsrommet er veldig lite

2

Aage Henry Ekhaugen

IAN-logo

27 de jun. de 2023

·

Hospedou-se por 2 noites

Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.
Vi betalte først nesten 2000 kr for et opphold på en leilighet, trodde vi først. Med eget bad og oppvaskmaskin som vi fikk bilde på. Lite visste vi at vi fikk vandrerhjemmet med felles bad, kjøkken ol som var slitt og shabby. Men vi oppgraderte, og måtte betale 4500 ekstra. Greit nok, men hadde det enda vært de aktivitetene ol som var der. Men det var det ikke. Hele stedet var totalt nedslitt, utvendig. Basseng område som vi fikk beskjed om åpnet de etter mye om og men. Men det var falleferdig. Restauranten måtte vi ta med egen drikke. Skulle vi ha vin så måtte vi ta med egen. Rustne stoler, og bord som var flisete og slitt. En liten strand. Ikke noe fungerende kiosk som mangla varer. Og rett og slett kjedelig. De ansatte stakkar jobba rævva av seg og prøvde å gi oss den beste servicen de kunne. Men så dårlig arbeidsforhold og press de sto under og manglende kommunikasjon med sin sjef som tyda på et dårlig arbeidsforhold. Stedet kunne vært veldig bra, om det bare hadde vært vedlikehold, noen som engasjerte seg og satte igang noen aktiviteter. Hatt en bar en kunne gått til på kvelden. Rusta opp hele plassen der. Var generelt lite folk der. Vi betalte altfor mye til hva oppholdet var verdt da vi kunne til samme pris hatt et fint opphold på spahotellet istedet. Ikke verdt pengene. I tillegg så var det så mye surr med betalingene. Vi hadde betalt, men til tross for kvittering fra banken så var ikke det dokumentasjon nok. Så vi følte oss svindlet rett og slett.

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que você precisa saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Checkout

De 16:00 a 00:00

Antes de 11:00


Informações importantes

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Extras opcionais

Serviços adicionais pagos que você pode solicitar.

Mostrar mais

Tem uma pergunta?

As respostas instantâneas de IA são baseadas em informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de Uso

Redes sociais


© 2026 Vio