Gå tilbake til søk

Hotel Drei Kronen Elmshorn




Hotel Drei Kronen Elmshorn - Image 1
Hotel Drei Kronen Elmshorn - Rom
Hotel Drei Kronen Elmshorn - Rom
Hotel Drei Kronen Elmshorn - Utsikt fra rommet
Hotel Drei Kronen Elmshorn - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Nyt utsikten fra en terrasse og en hage og dra nytte av fasiliteter som wi-fi (inkludert). Dette hotellet tilbyr også bankettsal og salgsautomat.
Vis mer
  • Parkering

  • Rom for ikke-røykere

  • Bankettfasiliteter

  • Bankboks

  • Hage

  • Matpakker

Vis alle

Beliggenhet

Gärtnerstr. 92, Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland

Hamburg yachtingmarina (15 miles)

HolstenTherme (16.6 miles)

Am Markt (17 miles)

Hagenbeck zoologiske hage (18 miles)

Barclays Arena (18.2 miles)

Volksparkstadion (18.3 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.3

Renhold

7.2

Rom

7.8

Service

8.1

Beliggenhet

7.7

Servering

7.6

4

Lonnie

IAN-logo

29. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

Møg beskidt værelse og hele hotellet var virkelig koldt. Vores værelset kundebil komme opbevar 18,9 gr
Møg beskidt værelse og hele hotellet var virkelig koldt. Vores værelset kundebil komme opbevar 18,9 gr

6

Karin

IAN-logo

21. nov. 2025

·

Overnattet 2 netter

Vid beställning av rummet bokade vi två enkelsängar men det fick vi inte när vi anlände. Blev tilldelade ett vanligt dubbelrum med en dubbelsäng som inte gick att dela. Fick byta rum dag två då vi fick ett rum med dubbelsäng plus bäddsoffa. Väldigt skiftande kvalité på badrummen. Bra dusch i första rummet mindre bra i andra rummet. Bra läge, bra frukost, trevlig personal som ville kompensera oss.
Vid beställning av rummet bokade vi två enkelsängar men det fick vi inte när vi anlände. Blev tilldelade ett vanligt dubbelrum med en dubbelsäng som inte gick att dela. Fick byta rum dag två då vi fick ett rum med dubbelsäng plus bäddsoffa. Väldigt skiftande kvalité på badrummen. Bra dusch i första rummet mindre bra i andra rummet. Bra läge, bra frukost, trevlig personal som ville kompensera oss.

4

James

EXP-logo

5. sep. 2025

·

Overnattet 3 netter

Uncomfortable beds, room was vaguely clean but still lots of cobwebs. Front desk tried to get me to pay for the room again even though it had been paid for through Expedia. This happened several times despite Expedia calling the front desk - eventually it was sorted, but it took a lot of my time chasing it. To be clear, the Expedia support was very good - it was the hotel that was the problem. Breakfast is poor (for the price). I would not stay here again.
Uncomfortable beds, room was vaguely clean but still lots of cobwebs. Front desk tried to get me to pay for the room again even though it had been paid for through Expedia. This happened several times despite Expedia calling the front desk - eventually it was sorted, but it took a lot of my time chasing it. To be clear, the Expedia support was very good - it was the hotel that was the problem. Breakfast is poor (for the price). I would not stay here again.

4

nicolas

IAN-logo

20. aug. 2025

·

Overnattet 1 natt

Chambre qui n a de familiale que le nom. Les enfants on dormi sur 2 bancs collés entre eux avec un surmatelas. Parking payant, petit dejeuner moyen, un peu vieillot pour le prix de la nuit (137€). Hotel OK pour une courte nuit de passage.
Chambre qui n a de familiale que le nom. Les enfants on dormi sur 2 bancs collés entre eux avec un surmatelas. Parking payant, petit dejeuner moyen, un peu vieillot pour le prix de la nuit (137€). Hotel OK pour une courte nuit de passage.

8

Maria

IAN-logo

11. juli 2025

·

Overnattet 1 natt

Glimrende hotel. Fin morgenmad, kaffe, te, brød, ost og pålæg. Vær obs på at man kun kan parkere ved hotel, hvis man har bestilt det ved booking. Det kan man ikke læse sig frem til. Så da vi kom, var der ingen parkering. Og portvagten havde ingen forslag til, hvor vi skulle lede efter en parkeringsplads. Men vi fandt heldigvis nemt en selv 200 meter derfra på gaden og det var endda gratis. Så alt endte godt, men vi nåede lige at være lidt frustrede først. Byen er hyggelig og lille og antallet af parkeringsplads på gaden er begrænset.
Glimrende hotel. Fin morgenmad, kaffe, te, brød, ost og pålæg. Vær obs på at man kun kan parkere ved hotel, hvis man har bestilt det ved booking. Det kan man ikke læse sig frem til. Så da vi kom, var der ingen parkering. Og portvagten havde ingen forslag til, hvor vi skulle lede efter en parkeringsplads. Men vi fandt heldigvis nemt en selv 200 meter derfra på gaden og det var endda gratis. Så alt endte godt, men vi nåede lige at være lidt frustrede først. Byen er hyggelig og lille og antallet af parkeringsplads på gaden er begrænset.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 14:00 til 22:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio