Gå tilbake til søk

Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes




Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes - Image 1
Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes - Rom
Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes - Rom
Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes - Utsikt fra rommet
Riad Dar Guennoun - Luxury Suites in the Heart of Fes - Restaurant

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Nyt utsikten fra en takterrasse og en hage og dra nytte av fasiliteter som wi-fi (inkludert). Denne riaden har dessuten concierge-tjenester, grill og rabatt på et nærliggende treningsstudio. Det enkelt å komme seg rundt med hotellets buss (...
Vis mer
  • Parkering

  • Flyplasstransport

  • Restaurant

  • Romservice

  • Turistinformasjon

  • Renseri

Vis alle

Beliggenhet

70, Diour Jdoud Klakleyinne (Rcif) Médina, R'habet Zbib, Fès, Fès, Marokko

R'cif-plassen (0.3 miles)

Saffarin Madrasa (0.4 miles)

Seffarine-plassen (0.4 miles)

Glaoui-palasset (0.5 miles)

Moulay Idriss II-mausoleet (0.5 miles)

Al Attarine Madrasa (0.5 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

9.2

Renhold

9.5

Rom

9.6

Service

9.5

Beliggenhet

9.5

Servering

9.7

10

Amal

IAN-logo

12. jan. 2026

·

Overnattet 1 natt

Habitación agradable y limpia, el personal muy amable y servicial. Buena ubicación
Habitación agradable y limpia, el personal muy amable y servicial. Buena ubicación

10

Louis

EXP-logo

6. jan. 2026

·

Overnattet 2 netter

Abdul was amazing, he takes care of all his guest, very responsive, will make sure you don’t get scammed and you can text and call him and he will be there for You, loved the service and the breakfast was great as well.
Abdul was amazing, he takes care of all his guest, very responsive, will make sure you don’t get scammed and you can text and call him and he will be there for You, loved the service and the breakfast was great as well.

4

Tamara

EXP-logo

7. des. 2025

·

Overnattet 2 netter

Wir wurden bei der Ankunft sehr freundlich empfangen und das Riad machte zunächst einen guten Eindruck. Direkt nach dem Check-in sollten wir jedoch den gesamten Aufenthalt bar bezahlen, da angeblich das Kartenlesegerät nicht funktioniere. Mein Partner wurde dafür sogar zum nächsten Geldautomaten begleitet. Beim Bezahlen fehlten anschließend 5 DH Rückgeld, die man uns „am nächsten Tag“ geben wollte. Das Zimmer war auf den ersten Blick sauber, zeigte aber bei genauerem Hinsehen deutliche Schwächen: lange Haare auf dem Kissen meines Mannes sowie Haare im Badezimmer und in der Dusche. Das Frühstück war lecker und völlig ausreichend. Am nächsten Morgen wurden wir jedoch erneut aufgefordert, zusätzlich die Stadtsteuer zu zahlen. Da wir bei der Buchung die Option “Anzahlung” wählten und laut Zahlplan von Expedia meine Kreditkarte bereits belastet wurde, war die Situation für uns nicht nachvollziehbar, weshalb wir Expedia kontaktierten. Nachdem wir erklärten, dass wir die Stadtsteuer erst nach Klärung zahlen möchten, kippte die zuvor freundliche Haltung uns gegenüber deutlich. Insgesamt ein eigentlich schönes Riad, jedoch mit mangelnder Sauberkeit und wenig Transparenz bei den Zahlungen.
Wir wurden bei der Ankunft sehr freundlich empfangen und das Riad machte zunächst einen guten Eindruck. Direkt nach dem Check-in sollten wir jedoch den gesamten Aufenthalt bar bezahlen, da angeblich das Kartenlesegerät nicht funktioniere. Mein Partner wurde dafür sogar zum nächsten Geldautomaten begleitet. Beim Bezahlen fehlten anschließend 5 DH Rückgeld, die man uns „am nächsten Tag“ geben wollte. Das Zimmer war auf den ersten Blick sauber, zeigte aber bei genauerem Hinsehen deutliche Schwächen: lange Haare auf dem Kissen meines Mannes sowie Haare im Badezimmer und in der Dusche. Das Frühstück war lecker und völlig ausreichend. Am nächsten Morgen wurden wir jedoch erneut aufgefordert, zusätzlich die Stadtsteuer zu zahlen. Da wir bei der Buchung die Option “Anzahlung” wählten und laut Zahlplan von Expedia meine Kreditkarte bereits belastet wurde, war die Situation für uns nicht nachvollziehbar, weshalb wir Expedia kontaktierten. Nachdem wir erklärten, dass wir die Stadtsteuer erst nach Klärung zahlen möchten, kippte die zuvor freundliche Haltung uns gegenüber deutlich. Insgesamt ein eigentlich schönes Riad, jedoch mit mangelnder Sauberkeit und wenig Transparenz bei den Zahlungen.

2

Eduardo

IAN-logo

2. des. 2025

·

Overnattet 3 netter

I do not recommend this Riad. The staff displayed extreme rudeness from the very first moment. One of the reception employees even adopted an aggressive attitude. Our arrival was particularly difficult, and throughout our stay we felt intimidated. Although other rooms were available, we were placed in the worst possible one: on the ground floor, exposed to the constant noise of the Medina. The bathroom has no enclosure, so when taking a shower, the entire space becomes wet. Additionally, our room was not cleaned a single morning, despite numerous requests made to the staff. The television did not work, and we had the clear impression that this was an act of retaliation. To make matters worse, we sensed a tone of homophobia in the service, which made the experience even more uncomfortable and unacceptable. We do not recommend this establishment under any circumstances. The service quality was so unsatisfactory that we give it zero stars. Avoid this place.
I do not recommend this Riad. The staff displayed extreme rudeness from the very first moment. One of the reception employees even adopted an aggressive attitude. Our arrival was particularly difficult, and throughout our stay we felt intimidated. Although other rooms were available, we were placed in the worst possible one: on the ground floor, exposed to the constant noise of the Medina. The bathroom has no enclosure, so when taking a shower, the entire space becomes wet. Additionally, our room was not cleaned a single morning, despite numerous requests made to the staff. The television did not work, and we had the clear impression that this was an act of retaliation. To make matters worse, we sensed a tone of homophobia in the service, which made the experience even more uncomfortable and unacceptable. We do not recommend this establishment under any circumstances. The service quality was so unsatisfactory that we give it zero stars. Avoid this place.

4

Oscar F

IAN-logo

15. nov. 2025

·

Overnattet 2 netter

Me han cobrado en el hotel lo que ya había pagado por hoteles.com , solicité una factura o por correo electrónico para reclamar y me dieron un papel mano escrito sin sello , les comenté que esto no me serviría de nada y les dio igual . Solicite esto durante 3 días y al parecer no pudieron pasar el correo, al día de hoy no me llega . Suelo viajar mucho y nunca me quejo de casi nada , pero que te cobren lo que ya has pagado es para quejarte , y que haces ? Buscas otro y no pagas ? Me encanta Marruecos su gente es maravillosa, aunque como todo siempre hay excepción.
Me han cobrado en el hotel lo que ya había pagado por hoteles.com , solicité una factura o por correo electrónico para reclamar y me dieron un papel mano escrito sin sello , les comenté que esto no me serviría de nada y les dio igual . Solicite esto durante 3 días y al parecer no pudieron pasar el correo, al día de hoy no me llega . Suelo viajar mucho y nunca me quejo de casi nada , pero que te cobren lo que ya has pagado es para quejarte , y que haces ? Buscas otro y no pagas ? Me encanta Marruecos su gente es maravillosa, aunque como todo siempre hay excepción.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 12:00 til 00:00

Før 00:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio