I det store og hele et greit hotell, men med noen svakheter. Det vi (les:barna) likte best var de mange og varierte bassengene. Skliene var bra, men litt bortgjemt. Vi hadde rom med delt, privat basseng. Dette var ikke så stort, men bra. Men med dybde på 1,25m litt for dypt for vårt yngste barn som enda ikke er svømmedyktig. Maten i buffetene var stort sett bra. Kunne ønsket litt større variasjon og litt flere valg til noen av måltidene, men stort sett var dette som forventet. En del retter hadde også preg av masseproduksjon. Imidlertid var både tallerkener og glass dårlig vasket, og vi måtte velge dette med omhu. Det var 3 ala-cart-resturanter på hotellet, der det måtte reserveres bord flere dager på forhånd. Imidlertid var det kun tillatt med en slik reservasjon i løpet av opphpldet. Internet var ustabilt og vi mistet forbindelsen stadig vekk. På tv på rommet var det i hovedsak tyske kanaler, og kun nyhetskanaler på engelsk. Vi hadde familierom med to soverom adskilt med en dør. Men det var kun airkondisjon på det ene rommet, og døra måtte derfor stå åpen hele tiden. Rommene var relativt små og med svært lite møbler/dekor. Det var ingen bord eller stoler. Vi så også noen maur på rommet. Det var også noen utfordringer med at de som rengjorde rommene ikke snakket engelsk. Siden vi bestilte dette som VIP-jotell gjennom expedia, ble vi også lovt en flaske musserende vin ved innsjekk. Denne måtte vi etterlyse flere ganger, og først nest siste dag ble denne levert på rommet.
I det store og hele et greit hotell, men med noen svakheter. Det vi (les:barna) likte best var de mange og varierte bassengene. Skliene var bra, men litt bortgjemt. Vi hadde rom med delt, privat basseng. Dette var ikke så stort, men bra. Men med dybde på 1,25m litt for dypt for vårt yngste barn som enda ikke er svømmedyktig. Maten i buffetene var stort sett bra. Kunne ønsket litt større variasjon og litt flere valg til noen av måltidene, men stort sett var dette som forventet. En del retter hadde også preg av masseproduksjon. Imidlertid var både tallerkener og glass dårlig vasket, og vi måtte velge dette med omhu. Det var 3 ala-cart-resturanter på hotellet, der det måtte reserveres bord flere dager på forhånd. Imidlertid var det kun tillatt med en slik reservasjon i løpet av opphpldet. Internet var ustabilt og vi mistet forbindelsen stadig vekk. På tv på rommet var det i hovedsak tyske kanaler, og kun nyhetskanaler på engelsk. Vi hadde familierom med to soverom adskilt med en dør. Men det var kun airkondisjon på det ene rommet, og døra måtte derfor stå åpen hele tiden. Rommene var relativt små og med svært lite møbler/dekor. Det var ingen bord eller stoler. Vi så også noen maur på rommet. Det var også noen utfordringer med at de som rengjorde rommene ikke snakket engelsk. Siden vi bestilte dette som VIP-jotell gjennom expedia, ble vi også lovt en flaske musserende vin ved innsjekk. Denne måtte vi etterlyse flere ganger, og først nest siste dag ble denne levert på rommet.