Gå tillbaka till sökningen
Hotel Altes Gymnasium - Image 1
Hotel Altes Gymnasium - Rum
Hotel Altes Gymnasium - Rum
Hotel Altes Gymnasium - Pool
Hotel Altes Gymnasium - Restaurang

Hotel Altes Gymnasium


Bekvämligheter

  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Rökfria rum

  • Business center

  • Kemtvätt

Visa alla

Fastighetsbeskrivning

Koppla av på deras fullständiga spa, där du kan njuta av massage. Här har du bland annat tillgång till inomhuspool, bubbelpool och bastu. Boendet har även gratis wi-fi, conciergetjänster och bröllopstjänster.
Visa mer

Välj datum för att fortsätta

From

190 US$
/natt

Gästrecensioner

Faciliteter

8.1

Renlighet

8.6

Rum

8.3

Service

8.4

Läge

8.2

Måltider

8.1

10

Magnus

IAN-logo

18 apr. 2026

·

Stannade 1 natt

Har varit här minst 10 gånger, blir aldrig besviken, alltid bra mat, bra frukost fin Pool rena fräscha rum, bra parkering och ett utmärkt läge, ca 200 m till Hamnen. Personalen alltid glada trevliga och problem fixare. Kort o gått ett mycket prisvärt Hotell Magnus
Har varit här minst 10 gånger, blir aldrig besviken, alltid bra mat, bra frukost fin Pool rena fräscha rum, bra parkering och ett utmärkt läge, ca 200 m till Hamnen. Personalen alltid glada trevliga och problem fixare. Kort o gått ett mycket prisvärt Hotell Magnus

6

Barbro

IAN-logo

1 jan. 2026

·

Stannade 3 nätter

Rummet var utomordentligt bra, ljust och rent. Loungen var stilfull och vacker. Tyvärr vard den mörk, få lampor var tända och det utannonserade ”kaffe med kaka” fanns inte tillgängligt, det fick vi be om som personalen med viss tveksamhet serverade. Personalen var inte serviceminded, behandlade gästerna, oss, som luft, ett beteende vi aldrig tidigare varit med om i Tyskland. Personalen hälsade inte när vi gick förbi receptionen, varken när vi kom in eller gick ut. Spa avdelningen behöver ett ”ansiktslyft” i övrigt mkt vackert där simhallen var belägen. Frukosten var riklig och god. Den personal som arbetade där var trevlig och såg till att faten var påfyllda. Mkt synd att den övriga personalen förstörde helhetsintrycket, de fanns ingen trivsel eller glädje i hotellet som kändes mörk både ute vid ingången och i själva loungen. Med rätt ledarskap kan detta hotell bli femstjärnigt på riktigt och inte bara i en broschyr.
Rummet var utomordentligt bra, ljust och rent. Loungen var stilfull och vacker. Tyvärr vard den mörk, få lampor var tända och det utannonserade ”kaffe med kaka” fanns inte tillgängligt, det fick vi be om som personalen med viss tveksamhet serverade. Personalen var inte serviceminded, behandlade gästerna, oss, som luft, ett beteende vi aldrig tidigare varit med om i Tyskland. Personalen hälsade inte när vi gick förbi receptionen, varken när vi kom in eller gick ut. Spa avdelningen behöver ett ”ansiktslyft” i övrigt mkt vackert där simhallen var belägen. Frukosten var riklig och god. Den personal som arbetade där var trevlig och såg till att faten var påfyllda. Mkt synd att den övriga personalen förstörde helhetsintrycket, de fanns ingen trivsel eller glädje i hotellet som kändes mörk både ute vid ingången och i själva loungen. Med rätt ledarskap kan detta hotell bli femstjärnigt på riktigt och inte bara i en broschyr.

10

Ann-Christine

IAN-logo

8 sep. 2025

·

Stannade 1 natt

Mycket bra hotell. Härlig pool och god frukost. Gångavstånd till hamnen där det fans många bra restauranger.
Mycket bra hotell. Härlig pool och god frukost. Gångavstånd till hamnen där det fans många bra restauranger.

10

Magnus

IAN-logo

5 apr. 2025

·

Stannade 1 natt

Som vanligt ett enastående bra hotel med trevlig personal och bra rum med mycket god frukost👍
Som vanligt ett enastående bra hotel med trevlig personal och bra rum med mycket god frukost👍

8

Lena

IAN-logo

8 aug. 2024

·

Stannade 3 nätter

Incheckningen var sådär damen var lite butter men blev bättre. Frukosten var sådär den uppskurna frukten var torr i kanterna inte helt fräsch kunde varit bättre.
Incheckningen var sådär damen var lite butter men blev bättre. Frukosten var sådär den uppskurna frukten var torr i kanterna inte helt fräsch kunde varit bättre.

Süderstraße 2-10, Zentrum, Husum, Nordfriesland, Schleswig-Holstein, Tyskland

Läge

Genießer Hotel Altes Gymnasium ligger i hjärtat av Husum, en fem minuters promenad från både Husum hamn och Marienkirsche. Detta hotell i lyxstil ligger 0,4 km från Schiffahrtsmuseum Nordfriesland och 1,2 km från Tourism och stad marknadsföring Husum GmbH.

Husum hamn(0.2 miles)

Marienkirsche(0.2 miles)

THEO Shopping-Center(0.2 miles)

Schiffahrtsmuseum Nordfriesland(0.2 miles)

Tourism och stad marknadsföring Husum GmbH(0.2 miles)

Theodor Storm Center(0.3 miles)

Mer platsinformation

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 21:30

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio