Ved ankomst til hotellet bliver vi i receptionen mødt af venlige og veltalende personale. Desværre blev der ikke smilet en eneste gang. Det attityden virkede lidt ligeglad. Vi havde et signatur værelse med udsigt ud til byen gaden ( Rue Réaumur ) og der var lige plads til 2 stole og et bord. Det var dejligt til de sene aftentimer. Værelse: skønt, intet at klage over der. Personale: Mangler varme, ikke særligt indbydende. Morgenmaden: Koster 30 euro, men udvalget er ikke særligt stort. Vil klar anbefale at spise ude i byen. Restaurant menu og mad: Meget lidt at vælge imellem. Dyrt i forhold til hvad man får. Spis og ude her. Cocktails kan nydes på hotellet eller deres rooftop ( lille rooftop ). til en pris af 18-19 euro pr. stk hvilket er ret dyrt og man kan få det til halvdelen af prisen i byen alle steder. Lokation: Helt klart fantastisk.
Ved ankomst til hotellet bliver vi i receptionen mødt af venlige og veltalende personale. Desværre blev der ikke smilet en eneste gang. Det attityden virkede lidt ligeglad. Vi havde et signatur værelse med udsigt ud til byen gaden ( Rue Réaumur ) og der var lige plads til 2 stole og et bord. Det var dejligt til de sene aftentimer. Værelse: skønt, intet at klage over der. Personale: Mangler varme, ikke særligt indbydende. Morgenmaden: Koster 30 euro, men udvalget er ikke særligt stort. Vil klar anbefale at spise ude i byen. Restaurant menu og mad: Meget lidt at vælge imellem. Dyrt i forhold til hvad man får. Spis og ude her. Cocktails kan nydes på hotellet eller deres rooftop ( lille rooftop ). til en pris af 18-19 euro pr. stk hvilket er ret dyrt og man kan få det til halvdelen af prisen i byen alle steder. Lokation: Helt klart fantastisk.