Vi hamnade i hus 7 vilket var ett av husen direkt vid vattnet. Fantastiskt fint rum med det man behöver. Sängen var så skön att vi nästan missade frukosten. Bra dusch och lagom stort. Väldigt sköna handdukar. Städerskan städade medans vi åt frukost och det vart väldigt bra. Det enda negativa var att frukosten ens dagen då vi kom sent, dock inte för sent, var lite urplockad med tomma fat,
Vi hamnade i hus 7 vilket var ett av husen direkt vid vattnet. Fantastiskt fint rum med det man behöver. Sängen var så skön att vi nästan missade frukosten. Bra dusch och lagom stort. Väldigt sköna handdukar. Städerskan städade medans vi åt frukost och det vart väldigt bra. Det enda negativa var att frukosten ens dagen då vi kom sent, dock inte för sent, var lite urplockad med tomma fat,