Vi har haft en dejligt ophold på ABBA hotel i Sevilla. MEN!! Vi bestilte en Suite prestige værelse med terrasse. På jeres hjemmeside( og ABBA hotels egen hjemmeside var der afbildet et lyst værelse med udsigt over byen med sidde område mm og et areal på ml 53-73 m2. Det lidt mørke værelse vi fik var ca 20-25 m2 ingen siddeområde og en terrassedør ud til en dog fin terrasse, der desværre ikke havde udsigt over byen som billederne på jeres hjemmeside viste!! Vi har rejst meget igennem jer( se rewards) og jeg vi betegne vores værelse på ABBA hotel som et stort dobbelt/superior værelse. Og med den pris vi betalte er vi nok liidt skuffede over værelset og dette har vi nævnt til hotellet ved udtjekning. Som sagt, havde vi et dejligt ophold m/ pool / terrasse mm, men der er absolut plads til forbedringer mht værelset.Vi er ikke færdige med, at udforske Sevilla og vil gerne tilbage på ABBA hotel, MEN SÅ ER DET PÅ VÆRELSE 515, SOM ER DET VÆRELSE I AFBILDER PÅ JERRS HJEMMESIDE!! Mvh Brian Barslund
Vi har haft en dejligt ophold på ABBA hotel i Sevilla. MEN!! Vi bestilte en Suite prestige værelse med terrasse. På jeres hjemmeside( og ABBA hotels egen hjemmeside var der afbildet et lyst værelse med udsigt over byen med sidde område mm og et areal på ml 53-73 m2. Det lidt mørke værelse vi fik var ca 20-25 m2 ingen siddeområde og en terrassedør ud til en dog fin terrasse, der desværre ikke havde udsigt over byen som billederne på jeres hjemmeside viste!! Vi har rejst meget igennem jer( se rewards) og jeg vi betegne vores værelse på ABBA hotel som et stort dobbelt/superior værelse. Og med den pris vi betalte er vi nok liidt skuffede over værelset og dette har vi nævnt til hotellet ved udtjekning. Som sagt, havde vi et dejligt ophold m/ pool / terrasse mm, men der er absolut plads til forbedringer mht værelset.Vi er ikke færdige med, at udforske Sevilla og vil gerne tilbage på ABBA hotel, MEN SÅ ER DET PÅ VÆRELSE 515, SOM ER DET VÆRELSE I AFBILDER PÅ JERRS HJEMMESIDE!! Mvh Brian Barslund