Läget på campingen är toppen och personalen trevlig. Det finns allt som behövs i servicehusen, men framförallt utrymmet vid duscharna kändes gammalt och slitet. Rent dock. Själva stugan däremot var i sämre skick än jag hade förväntat mig. Doften av fukt slog emot en när man öppnade dörren. Försökte vädra men det verkade inte finnas några hakar att ställa upp fönsterna med så fick dra igen dessa under natten. Så svårigheterna med vädring ihop med doften av fukt som sitter i väggar och sängar blev det väldigt dålig luft i stugan. Bodde ensam och stannade bara en natt vilket jag är tacksam för för jag hade inte klara ytterligare en natt i stugan. Återkommer dock gärna till själva campingen då den var trevlig, men då med eget boendealternativ.
Läget på campingen är toppen och personalen trevlig. Det finns allt som behövs i servicehusen, men framförallt utrymmet vid duscharna kändes gammalt och slitet. Rent dock. Själva stugan däremot var i sämre skick än jag hade förväntat mig. Doften av fukt slog emot en när man öppnade dörren. Försökte vädra men det verkade inte finnas några hakar att ställa upp fönsterna med så fick dra igen dessa under natten. Så svårigheterna med vädring ihop med doften av fukt som sitter i väggar och sängar blev det väldigt dålig luft i stugan. Bodde ensam och stannade bara en natt vilket jag är tacksam för för jag hade inte klara ytterligare en natt i stugan. Återkommer dock gärna till själva campingen då den var trevlig, men då med eget boendealternativ.