Vi overnattet en natt i forbindelse med et besøk på Neuschwanstein slottet. Vi var veldig fornøyd med oppholdet på hotellet. Jeg tok en svømmetur i bassenget før frokost, temperaturen i bassenget var behagelig, og det ga en følelse av luksus å ta en svømmetur før frokost. Frokosten er den beste jeg noen gang har fått på et hotell, rikt utvalg, alt var ferskt og innbydende. Jeg ble veldig overrasket og glad, da jeg fikk et reservert bord ved vinduet til frokost, med en liten gave og serviett brettet som en svane, og et håndskrevet kort med bursdagshilsen fra Ameron-teamet. Jeg anbefaler dette hotellet, jeg kommer gjerne tilbake.
Vi overnattet en natt i forbindelse med et besøk på Neuschwanstein slottet. Vi var veldig fornøyd med oppholdet på hotellet. Jeg tok en svømmetur i bassenget før frokost, temperaturen i bassenget var behagelig, og det ga en følelse av luksus å ta en svømmetur før frokost. Frokosten er den beste jeg noen gang har fått på et hotell, rikt utvalg, alt var ferskt og innbydende. Jeg ble veldig overrasket og glad, da jeg fikk et reservert bord ved vinduet til frokost, med en liten gave og serviett brettet som en svane, og et håndskrevet kort med bursdagshilsen fra Ameron-teamet. Jeg anbefaler dette hotellet, jeg kommer gjerne tilbake.