Voltar para pesquisa

Døstrup Landevejskro & Motel




Døstrup Landevejskro & Motel - Image 1
Døstrup Landevejskro & Motel - Image 2
Døstrup Landevejskro & Motel - Image 3
Døstrup Landevejskro & Motel - Image 4
Døstrup Landevejskro & Motel - Image 5

Ofertas disponíveis
























Sobre esta propriedade

Além de restaurante, esta pousada para não fumantes tem bar/lounge e lanchonete/delicatessen. Wi-Fi grátis nas áreas comuns e estacionamento grátis sem manobrista também são oferecidos. Outras comodidades incluem cafeteria, café/chá na área...
Mostrar mais
  • Estacionamento

  • Restaurante

  • Quartos de não fumantes

  • Balcão de turismo

  • Quadra de tênis

  • Instalações para jantares/eventos

Ver tudo

Localização

Landevejen 33 Døstrup, Skaerbaek, Município de Tønder, Dinamarca

Avaliações dos hóspedes

6

Anette

IAN-logo

21 de abr. de 2026

·

Hospedou-se por 2 noites

Dejligt med parkering lige foran værelsesdøren. Nøgle til værelse i nøgleboks, så dejlig nemt. Lille bord med 2 stole foran værelset, dog trængte det til en klud. Var beskidt pga vind og vejr. Askebæger på bordet blev ikke tømt selv om rengøring gik frem og tilbage mange gange.
Dejligt med parkering lige foran værelsesdøren. Nøgle til værelse i nøgleboks, så dejlig nemt. Lille bord med 2 stole foran værelset, dog trængte det til en klud. Var beskidt pga vind og vejr. Askebæger på bordet blev ikke tømt selv om rengøring gik frem og tilbage mange gange.

4

Palle

IAN-logo

9 de fev. de 2026

·

Hospedou-se por 1 noite

Rigtig sødt og hjælpsomt personale i reception og restaurant. Maden i restauranten var rigtig god. Indtjekningen var dårlig, da der var tre hold gæster, som alle var booket på værelse nr. 3 ligesom os. Vi fik så tildelt værelse nr. 7, som viste sig kun at have varme på toilettet. Vi klagede og fik så værelse nr. 8, der viste sig slet ikke have at noget varme på. Vi valgte så at flytte tilbage til værelse nr. 7, og fik en lille varmeblæser leveret af det søde personale samt tilbud om at bruge dynerne fra værelse nr. 8. Personalet forsøgte flere gange at ringe til ejeren af kroen, som ikke viste megen interesse. Vi skulle forlade kroen kl. 8.00 næste morgen, men fik desværre at vide at der ikke kunne serveres morgenmad før kl 8.30. Det er eneste og sidste gang vi bor på kroen / motellet.
Rigtig sødt og hjælpsomt personale i reception og restaurant. Maden i restauranten var rigtig god. Indtjekningen var dårlig, da der var tre hold gæster, som alle var booket på værelse nr. 3 ligesom os. Vi fik så tildelt værelse nr. 7, som viste sig kun at have varme på toilettet. Vi klagede og fik så værelse nr. 8, der viste sig slet ikke have at noget varme på. Vi valgte så at flytte tilbage til værelse nr. 7, og fik en lille varmeblæser leveret af det søde personale samt tilbud om at bruge dynerne fra værelse nr. 8. Personalet forsøgte flere gange at ringe til ejeren af kroen, som ikke viste megen interesse. Vi skulle forlade kroen kl. 8.00 næste morgen, men fik desværre at vide at der ikke kunne serveres morgenmad før kl 8.30. Det er eneste og sidste gang vi bor på kroen / motellet.

4

Mandy

EXP-logo

9 de set. de 2025

·

Hospedou-se por 1 noite

Anfrage nach Frühstück wurde nicht beantwortet, Falsche Zimmernummer geschickt mit dementsprechend falschen Code, Zimmernummer von Expedia war richtig, zum Glück Zimmernachbarn geholfen, stockdunkel bei Ankunft halb 10, dafür brannte vor jedem Zimmer ab viertel 11 Licht, wo man schlafen wollte, Zimmer viel zu warm u. es roch übelst, es brannte regelrecht in Schleimhäuten, wahrscheinlich Hygienereiniger, Zimmer war sauber u. ordentliche Einrichtung, Steckdosen unpraktisch angebracht zum Laden von Geräten, Bad hätte auch anders sein können, da Dusche gleich hinter Tür war u. man somit, wenn man nochmal aufs WC muss, durchs Nasse laufen musste, hätte für das Geld etwas besseres erwartet, enttäuscht
Anfrage nach Frühstück wurde nicht beantwortet, Falsche Zimmernummer geschickt mit dementsprechend falschen Code, Zimmernummer von Expedia war richtig, zum Glück Zimmernachbarn geholfen, stockdunkel bei Ankunft halb 10, dafür brannte vor jedem Zimmer ab viertel 11 Licht, wo man schlafen wollte, Zimmer viel zu warm u. es roch übelst, es brannte regelrecht in Schleimhäuten, wahrscheinlich Hygienereiniger, Zimmer war sauber u. ordentliche Einrichtung, Steckdosen unpraktisch angebracht zum Laden von Geräten, Bad hätte auch anders sein können, da Dusche gleich hinter Tür war u. man somit, wenn man nochmal aufs WC muss, durchs Nasse laufen musste, hätte für das Geld etwas besseres erwartet, enttäuscht

6

Janne

IAN-logo

7 de set. de 2025

·

Hospedou-se por 1 noite

Ganske okay, intet varmt vand til brusebadet kl 6.30, men det er da super miljøvenligt, med et hurtigt køligt bad😉
Ganske okay, intet varmt vand til brusebadet kl 6.30, men det er da super miljøvenligt, med et hurtigt køligt bad😉

8

Preben

IAN-logo

21 de ago. de 2025

·

Hospedou-se por 6 noites

Var der en uge og havde i princippet kun brug for et overnatningssted. Der blev ikke gjort rent i løbet af ugen men kun efter afrejse. Dog kunne badeværelset trænge til nogle småforbedringer, så det kunne blive noget bedre - disse forbedringer er nævnt for den daglige leder, som var enig og lovede at gøre noget ved den snarest.
Var der en uge og havde i princippet kun brug for et overnatningssted. Der blev ikke gjort rent i løbet af ugen men kun efter afrejse. Dog kunne badeværelset trænge til nogle småforbedringer, så det kunne blive noget bedre - disse forbedringer er nævnt for den daglige leder, som var enig og lovede at gøre noget ved den snarest.

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que você precisa saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Checkout

De 14:00 a 00:00

Antes de 11:00


Informações importantes

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Tem uma pergunta?

As respostas instantâneas de IA são baseadas em informações do hotel



Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de Uso

Redes sociais


© 2026 Vio