Wij hebben hier met plezier een week vakantie gevierd. Alles wat je nodig bent is aanwezig. Heel ruim voor twee personen. Vooral genoten van het wijdse uitzicht op het balkon. Twee opmerkingen. Bedden vond ik matig, maar ik ben daar ok gevoelig voor. Verder waren er veel vliegen aanwezig maar geen vliegenmepper.
Wij hebben hier met plezier een week vakantie gevierd. Alles wat je nodig bent is aanwezig. Heel ruim voor twee personen. Vooral genoten van het wijdse uitzicht op het balkon. Twee opmerkingen. Bedden vond ik matig, maar ik ben daar ok gevoelig voor. Verder waren er veel vliegen aanwezig maar geen vliegenmepper.