Mycket bra hotell med stora och moderna rum. Väldigt rent och modernt hotell som ligger fem minuters promenad från Hiroshima Peace Memorial Park. Hotellet har en riktigt trevlig takbar med fin utsikt där det enda negativa är att det är dyrt (i alla fall i jämförelse med andra pubar och barer i närheten). Frukosten var god men ett minus i jämförelse med alla andra hotell vi bott på i Tokyo, Osaka och Kyoto är att all frukostmat, förutom dryck, är beställning via meny som är begränsad till fyra alternativ. Alla alternativ är typiskt västerländska så är man ute efter asiatisk frukost är det tyvärr inget bra alternativ. Överlag är dock hotellet toppen!
Mycket bra hotell med stora och moderna rum. Väldigt rent och modernt hotell som ligger fem minuters promenad från Hiroshima Peace Memorial Park. Hotellet har en riktigt trevlig takbar med fin utsikt där det enda negativa är att det är dyrt (i alla fall i jämförelse med andra pubar och barer i närheten). Frukosten var god men ett minus i jämförelse med alla andra hotell vi bott på i Tokyo, Osaka och Kyoto är att all frukostmat, förutom dryck, är beställning via meny som är begränsad till fyra alternativ. Alla alternativ är typiskt västerländska så är man ute efter asiatisk frukost är det tyvärr inget bra alternativ. Överlag är dock hotellet toppen!