Meget venligt personale. Lidt kedelige værelser, hvor man ikke engang havde mulighed for at lave en kop kaffe eller te. Vi var 3 personer, men der var kun 2 stole. Til gengæld var rengøringen upåklagelig. Morgenmaden var god. Super dejligt med Jokerkort, så man kunne tage lifter, gå i vandland og spille minigolf gratis så ofte, man lystede.
Meget venligt personale. Lidt kedelige værelser, hvor man ikke engang havde mulighed for at lave en kop kaffe eller te. Vi var 3 personer, men der var kun 2 stole. Til gengæld var rengøringen upåklagelig. Morgenmaden var god. Super dejligt med Jokerkort, så man kunne tage lifter, gå i vandland og spille minigolf gratis så ofte, man lystede.