Ett mycket fint och familjevänligt hotell med någonting för alla! Det finns ett stort utbud av pooler, barer och restauranger där garanterat alla hittar någonting de tycker om. Buffématen även den riktigt bra, även om den ofta skulle få vara lite mera smakrik och kryddig. Glassbarer var väldigt populär i vårt sällskap och någonting som jag saknat på många andra hotell. Fast hotellet inte har en egen strand kan man ändå simma i havet. Riktigt nära till fina allmänna stränder om man så önskar. Vattenparken däremot är super. Där finns rutschbanor för både stora och små. Fast de inte är så många till antalet hade vi riktigt roligt där flera dagar och barnen älskade det, ja vi vuxna också. Personalen är vänligt och gör sitt yttersta för att alla skall trivas. Minus får hotellet för sin underhållning på kvällarna. Förstår att utbudet på artister inte är så stort på en så liten ö och absolut inte något måste heller. Det gör det lilla extra för vistelsen.
Ett mycket fint och familjevänligt hotell med någonting för alla! Det finns ett stort utbud av pooler, barer och restauranger där garanterat alla hittar någonting de tycker om. Buffématen även den riktigt bra, även om den ofta skulle få vara lite mera smakrik och kryddig. Glassbarer var väldigt populär i vårt sällskap och någonting som jag saknat på många andra hotell. Fast hotellet inte har en egen strand kan man ändå simma i havet. Riktigt nära till fina allmänna stränder om man så önskar. Vattenparken däremot är super. Där finns rutschbanor för både stora och små. Fast de inte är så många till antalet hade vi riktigt roligt där flera dagar och barnen älskade det, ja vi vuxna också. Personalen är vänligt och gör sitt yttersta för att alla skall trivas. Minus får hotellet för sin underhållning på kvällarna. Förstår att utbudet på artister inte är så stort på en så liten ö och absolut inte något måste heller. Det gör det lilla extra för vistelsen.