Tilbage til søgning

Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden




Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden - Image 1
Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden - Image 2
Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden - Image 3
Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden - Image 4
Hus med 3 etager på stranden. Hus ved stranden - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Hus med 3 etager og en kælder med garage. Det har en stor stue med udsigt over stranden og poolen. Poolen og stranden, der er henholdsvis under 20 og 40 meter. Det har en pejs under perfekte brugsbetingelser. Renoveret og veludstyret køkken...
Vis flere
  • Kæledyr tilladt

  • Køleskab

  • Kaffe-/te-faciliteter

  • TV

  • Mikrobølgeovn

  • Hårtørrer

Vis alle

Lokation

Sueca, Valencian Community

Gæsteanmeldelser

10

Shawn W.

VRB-logo

30. apr. 2024

·

Overnattede 14 nætter

The property was Great! Host were also Great. Would definitely recommend to anyone coming to the Area!
The property was Great! Host were also Great. Would definitely recommend to anyone coming to the Area!

10

Fernando P.

VRB-logo

9. aug. 2023

·

Overnattede 6 nætter

Casa muy bien ubicada. Al lado del mar y con una piscina comunitaria grande y limpia. Zona muy tranquila. Lo menos bueno los vecinos. Gente poco amigable y que te miran medio raro. Pero bueno aceptable. La persona de contacto de la casa muy amable y pendiente de cualquier cosa. La casa limpia y con habitaciones amplias y con vistas al mar. Muy recomendable.
Casa muy bien ubicada. Al lado del mar y con una piscina comunitaria grande y limpia. Zona muy tranquila. Lo menos bueno los vecinos. Gente poco amigable y que te miran medio raro. Pero bueno aceptable. La persona de contacto de la casa muy amable y pendiente de cualquier cosa. La casa limpia y con habitaciones amplias y con vistas al mar. Muy recomendable.

10

Lonnie L.

VRB-logo

27. jun. 2023

·

Overnattede 7 nætter

Very nice location. Very clean and well appointed condo. Beautiful sandy beach and lovely boardwalk with many restaurants nearby.Family had a great time.
Very nice location. Very clean and well appointed condo. Beautiful sandy beach and lovely boardwalk with many restaurants nearby.Family had a great time.

10

Pracheta T.

VRB-logo

20. jun. 2023

·

Overnattede 4 nætter

Great and comfortable stay at this property! You have to bring your own beach supplies (towels, umbrella, chairs) but the beach is clean and just steps away. Everything worked great and Mary was extremely responsive and helpful.
Great and comfortable stay at this property! You have to bring your own beach supplies (towels, umbrella, chairs) but the beach is clean and just steps away. Everything worked great and Mary was extremely responsive and helpful.

6

Magí R.

VRB-logo

14. apr. 2023

·

Overnattede 4 nætter

Deixo constància que no ens van esperar per donar-nos la clau (vam tenir un retard de dues hores degut a cues imprevisibles a la carretera provocades per diversos accidents), i vam haver de fer 100 km de volta per anar a buscar-la a casa de la propietària. Quan vam arribar vam veure que al costat de la porta hi havia un calaixet amb combinació per deixar la clau. ens va fer molta ràbia, després de 8 hores de conduir amb cues, fer dues hores més. A més, la casa està que s'aguanta amb pinces. Tot el que toques es pot trencar o desmuntar. Tot semblava prou net, però un hule (sotaestovalles de plàstic) que voliem fer servir no li havien passat un drap humit des de feia anys. Una porta del balcó de l'habitació petita no tancava bé (l'oscilobatent estava trencat, sembla). La maneta de la porta del bany quasi se'ns queda a les mans: la part de dalt no estava enganxada. El garatge és inutilitzable: vam intentar entrar un vehicle i ens va rascar per sota dos cops. Hi havia un cop a la pica de la cuina. Una nit, la porta del bany de baix se'ns va quedar tancada i vam haver de desmuntar el pany per deixar sortir el meu fill. El llum de la sala estava mig desmuntat (no el vam tocar per por d'espatllar-lo més). Tot i això , s'ha de dir que els llits eren còmodes i la roba neta. Les tovalloles estaven bé. I el lloc també es agradable. Els veins no son gaire col·laboratius, deuen estar enfadats perquè es una zona tancada i no els hi agrada que hi vagi gent nova cada vegada: ens van fer canviar un dels cotxes aparcat davant de casa perquè deien que no els deixava sortir del seu parking (no ho vaig entendre però els vam complaure). En resum, no va ser gens fàcil.
Deixo constància que no ens van esperar per donar-nos la clau (vam tenir un retard de dues hores degut a cues imprevisibles a la carretera provocades per diversos accidents), i vam haver de fer 100 km de volta per anar a buscar-la a casa de la propietària. Quan vam arribar vam veure que al costat de la porta hi havia un calaixet amb combinació per deixar la clau. ens va fer molta ràbia, després de 8 hores de conduir amb cues, fer dues hores més. A més, la casa està que s'aguanta amb pinces. Tot el que toques es pot trencar o desmuntar. Tot semblava prou net, però un hule (sotaestovalles de plàstic) que voliem fer servir no li havien passat un drap humit des de feia anys. Una porta del balcó de l'habitació petita no tancava bé (l'oscilobatent estava trencat, sembla). La maneta de la porta del bany quasi se'ns queda a les mans: la part de dalt no estava enganxada. El garatge és inutilitzable: vam intentar entrar un vehicle i ens va rascar per sota dos cops. Hi havia un cop a la pica de la cuina. Una nit, la porta del bany de baix se'ns va quedar tancada i vam haver de desmuntar el pany per deixar sortir el meu fill. El llum de la sala estava mig desmuntat (no el vam tocar per por d'espatllar-lo més). Tot i això , s'ha de dir que els llits eren còmodes i la roba neta. Les tovalloles estaven bé. I el lloc també es agradable. Els veins no son gaire col·laboratius, deuen estar enfadats perquè es una zona tancada i no els hi agrada que hi vagi gent nova cada vegada: ens van fer canviar un dels cotxes aparcat davant de casa perquè deien que no els deixava sortir del seu parking (no ho vaig entendre però els vam complaure). En resum, no va ser gens fàcil.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Indtjekning fra 16:00

Før 11:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio