Heel mooie woning in Leontica, met uitzicht op alle bergen er omheen. Rit naar boven is smal en steil, goed te doen, maar je hoopt altijd geen tegenligger tegen te komen. Echter, alles was in het huis aanwezig en van heel goede kwaliteit. De bewoners op de bovenverdieping waren ook erg vriendelijk en attent, we voelden ons welkom. Enige puntje wat wij gemist hebben was een ventilator op de slaapkamers, maar misschien hebben we gewoon niet goed gezocht. Oftewel: grote aanrader.
Heel mooie woning in Leontica, met uitzicht op alle bergen er omheen. Rit naar boven is smal en steil, goed te doen, maar je hoopt altijd geen tegenligger tegen te komen. Echter, alles was in het huis aanwezig en van heel goede kwaliteit. De bewoners op de bovenverdieping waren ook erg vriendelijk en attent, we voelden ons welkom. Enige puntje wat wij gemist hebben was een ventilator op de slaapkamers, maar misschien hebben we gewoon niet goed gezocht. Oftewel: grote aanrader.