Fantastisk vistelse från dag ett. Stannade tre nätter som par på vår roadtrip i Bretagne. Incheckningen klanderfri och trevlig. Rum på sidan av huskroppen med balkong med utsikt över gamla kyrkan, de rosa klipporna och havet. Rummet inrett i en skönt avslappnad havsresort stil och fullständigt rent och fräscht. Är noga av mig och hittar inget att anmärka på. Det skulle vara att man glömde fylla på bodylotion men det kan man leva med:). Och det rann lite dåligt i tvättstället, men på det stora hela perfekt. Vi åt en kväll på hotellet och det var mycket god mat och elegant inramat. Frukosten wow!! Mkt gott och fin service av behaglig personal. Naturområdet med dess klippformationer och vandringsled är inget annat än breathtaking!! Man ser nya saker hela tiden och häpnas. Även nära med bilen till andra fina platser. Vill man shoppa får man dock ta sig någon annanstans för naturen har huvudrollen här. Skulle gärna återvända😊
Fantastisk vistelse från dag ett. Stannade tre nätter som par på vår roadtrip i Bretagne. Incheckningen klanderfri och trevlig. Rum på sidan av huskroppen med balkong med utsikt över gamla kyrkan, de rosa klipporna och havet. Rummet inrett i en skönt avslappnad havsresort stil och fullständigt rent och fräscht. Är noga av mig och hittar inget att anmärka på. Det skulle vara att man glömde fylla på bodylotion men det kan man leva med:). Och det rann lite dåligt i tvättstället, men på det stora hela perfekt. Vi åt en kväll på hotellet och det var mycket god mat och elegant inramat. Frukosten wow!! Mkt gott och fin service av behaglig personal. Naturområdet med dess klippformationer och vandringsled är inget annat än breathtaking!! Man ser nya saker hela tiden och häpnas. Även nära med bilen till andra fina platser. Vill man shoppa får man dock ta sig någon annanstans för naturen har huvudrollen här. Skulle gärna återvända😊