Gå tilbake til søk

Les Calanques d'Azur




Les Calanques d'Azur - Image 1
Les Calanques d'Azur - Rom
Les Calanques d'Azur - Rom
Les Calanques d'Azur - Utsikt fra rommet
Les Calanques d'Azur - Resepsjon

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dra nytte av blant annet et sesongbasert utendørsbasseng eller nyt utsikten fra en terrasse og en hage.
Vis mer
  • Parkering

  • Svømmebasseng

  • Rom for ikke-røykere

  • Familierom

  • Utendørs svømmebasseng

  • Gratis parkering

Vis alle

Beliggenhet

262 Boulevard Carpeaux, Saint-Aygulf, Fréjus, Frankrike

Calanque des Corailleurs-stranden (0.5 miles)

Galiote Beach (0.5 miles)

Plage des Esclamandes (0.7 miles)

Gaillarde strand (1.9 miles)

Vest-Gaillarde-stranden (2.1 miles)

Luna Park Frejus (2.6 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

6.3

Renhold

7.2

Rom

7

Service

7

Beliggenhet

7

Servering

7

6

Nassim

EXP-logo

1. sep. 2024

·

Overnattet 1 natt

No peoples at reception..
No peoples at reception..

2

K.

EXP-logo

1. aug. 2024

·

Overnattet 7 netter

Hastür lies sich nicht schließen man muss immer den Schlüssel drehen anders geht es nicht. Pool nur nuztbar wenn man enge badeklamotten trägt laut dem Bademeister shorts sind nicht erlaubt. Wohnung war sehr dreckig in jedem Zimmer, eine Boxershort vom Vormieter hang noch hinter der Tür. Es gab kein WLAN in der Wohnung und auch keine Klimaanlage oder Ventilator, also bei knapp 30C schwer zu schlafen. Fenster sehr sperrig Balkontür lies sich nicht komplett schließen zum glück war es der erste stock in dem wir waren. Geschirr war alt ok ist nicht weiter schlimm, aber dreckige Gläser im Schrank zu lassen das geht nicht. Sonderwünsche wurden ignoriert kids hatten dann das Schlafsofa. Achja Badewanne war verstopft Klempner wurde dann geschickt nachdem ich mehrmals betonen musste, dass wir duschen müssen, die wollten uns ungeduscht bei der hitze bis zum nächsten Tag warten lassen. Also ich werde diese Unterkunft nicht weiterempfehlen und auch nie wieder buchen dann lieber 1000€ mehr bezahlen für was weit aus besseres.
Hastür lies sich nicht schließen man muss immer den Schlüssel drehen anders geht es nicht. Pool nur nuztbar wenn man enge badeklamotten trägt laut dem Bademeister shorts sind nicht erlaubt. Wohnung war sehr dreckig in jedem Zimmer, eine Boxershort vom Vormieter hang noch hinter der Tür. Es gab kein WLAN in der Wohnung und auch keine Klimaanlage oder Ventilator, also bei knapp 30C schwer zu schlafen. Fenster sehr sperrig Balkontür lies sich nicht komplett schließen zum glück war es der erste stock in dem wir waren. Geschirr war alt ok ist nicht weiter schlimm, aber dreckige Gläser im Schrank zu lassen das geht nicht. Sonderwünsche wurden ignoriert kids hatten dann das Schlafsofa. Achja Badewanne war verstopft Klempner wurde dann geschickt nachdem ich mehrmals betonen musste, dass wir duschen müssen, die wollten uns ungeduscht bei der hitze bis zum nächsten Tag warten lassen. Also ich werde diese Unterkunft nicht weiterempfehlen und auch nie wieder buchen dann lieber 1000€ mehr bezahlen für was weit aus besseres.

4

Reina

IAN-logo

1. aug. 2024

·

Overnattet 1 natt

On the listing, they wrote they had free wifi and air conditioning. When we arrived at the reception, we were told the apartment does not have these facilities. The apartment is very tiny, about 30 sqm, the shower head does not have a shower holder so one will have to hold it up the whole time. The beds and pillows were hard. The pictures do not depict the reality.
On the listing, they wrote they had free wifi and air conditioning. When we arrived at the reception, we were told the apartment does not have these facilities. The apartment is very tiny, about 30 sqm, the shower head does not have a shower holder so one will have to hold it up the whole time. The beds and pillows were hard. The pictures do not depict the reality.

4

Irene

IAN-logo

28. juli 2024

·

Overnattet 1 natt

This accommodation is run down, not nice, and does not have wifi nor air conditioning. It is overpriced for what it is. I would not stay there again and would not have booked if I had know before.
This accommodation is run down, not nice, and does not have wifi nor air conditioning. It is overpriced for what it is. I would not stay there again and would not have booked if I had know before.

10

Aboubacri

IAN-logo

4. juli 2024

·

Overnattet 1 natt

Super séjour, super accueil. Merci pour l’arrangement concernant les clés 🔑
Super séjour, super accueil. Merci pour l’arrangement concernant les clés 🔑

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 16:00 til 19:00

Før 10:00


Sikkerhetsdepositum

EUR 300 per accommodation on arrival.

Vis mer

Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio