Ee hebben hier een heel fijn verblijf gehad. Villa was keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Supermarkt en restaurants zijn niet op loopafstand, dus een auto is wel noodzakelijk. Zwembad was lekker met een constante temperatuur van 32 graden en werd 2x per week onderhouden. De eerste dagen was er geen internet maar dit werd snel opgelost en de vaatwasser functioneerde niet goed (werd niet warm) ook dit werd opgelost tijdens ons verblijf. Contact met eigenares verliep vlot en ze deed er alles aan om onze vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. We komen hier graag nog een keer terug.
Ee hebben hier een heel fijn verblijf gehad. Villa was keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Supermarkt en restaurants zijn niet op loopafstand, dus een auto is wel noodzakelijk. Zwembad was lekker met een constante temperatuur van 32 graden en werd 2x per week onderhouden. De eerste dagen was er geen internet maar dit werd snel opgelost en de vaatwasser functioneerde niet goed (werd niet warm) ook dit werd opgelost tijdens ons verblijf. Contact met eigenares verliep vlot en ze deed er alles aan om onze vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. We komen hier graag nog een keer terug.