Ett väldigt mysigt och serviceinriktat hotell. Jag var där i en vecka med all inclusive-paketet, och är helnöjd. Från första stund bemöttes vi av väldig trevlig och hjälpsam personal. Rummen var väldigt fina och rena, och balkongen väldigt mysig. Det absolut största pluset med detta hotell var personalen, främst bartenderna. De var otroligt härliga människor som blandade starka en goda drinkar. De var dessutom alltid villiga att gå ur sin väg för att göra ens vistelse så bra som möjligt. Ett exempel på detta var när bartendern går fram till vårt bord där vi äter ahlgrens bilar, och frågar om han får försöka göra en drink med dem. Drinken var jävligt god. Ett annat plus är poolen. På bilderna ser den inte överdrivet imponerande ut, men den var väldigt ren och fräsh. Dessutom är den gigantisk. Ett litet negativ med vistelsen var maten. Trots att det verkligen märktes att allting var lagat med kärlek, hade nog inte kockarna den högsta erfarenheten av att laga mat i stor skala. Utbudet var ganska begränsat, men mätt blev man sannerligen.
Ett väldigt mysigt och serviceinriktat hotell. Jag var där i en vecka med all inclusive-paketet, och är helnöjd. Från första stund bemöttes vi av väldig trevlig och hjälpsam personal. Rummen var väldigt fina och rena, och balkongen väldigt mysig. Det absolut största pluset med detta hotell var personalen, främst bartenderna. De var otroligt härliga människor som blandade starka en goda drinkar. De var dessutom alltid villiga att gå ur sin väg för att göra ens vistelse så bra som möjligt. Ett exempel på detta var när bartendern går fram till vårt bord där vi äter ahlgrens bilar, och frågar om han får försöka göra en drink med dem. Drinken var jävligt god. Ett annat plus är poolen. På bilderna ser den inte överdrivet imponerande ut, men den var väldigt ren och fräsh. Dessutom är den gigantisk. Ett litet negativ med vistelsen var maten. Trots att det verkligen märktes att allting var lagat med kärlek, hade nog inte kockarna den högsta erfarenheten av att laga mat i stor skala. Utbudet var ganska begränsat, men mätt blev man sannerligen.